Note fondée sur 156 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
82 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 janv. 2024 par Chris Sengulane, Front of House Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Daniel,Thank you for your email and review.We are pleased to know that you have enjoyed your stay and we take this opportunity to also thank you for choosing us.We look forward to have yo staying with us again in future.Kind regards,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 avr. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 avr. 2023 par Chris Sengulane Front of House Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for taking the review on Southern Sun Maputo, following your stay with us. We appreciate your feedback, as it helps us to understand and measure the level of satisfaction.We look forward to host you again on your future visits to Maputo.Kind Regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 juin 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 juin 2022 par Chris Sengulane, Front of House Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Mr Vincent, Thank you for your review - this goes a long to highlight the main factors that contribute to define a pleasant experience. We do look forward to your next visit. Kind Regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 mai 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 mai 2022 par Chris Sengulane Front of House Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Mr Vincent, Thank you for taking the time to review our hotel and its services, following your stay. We value your feedback and invite comments on your overall experience. Kind regards,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 mars 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 nov. 2023 par Chris Sengulane, Front of House Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Mr Jean François,Thank you for your providing us with the feedback on your recent stay. We understand that there were some issues that did not meet expectations; we are would like to understand what may have happened.Looking forward to hear from you,Kind regards,
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 oct. 2019 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 juin 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 juin 2019 par Johan Oersen, Gestion de l’hôtel
Dear Anonymous, Thank you for the feedback received. Regards, Johan Oersen Rooms Division Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 juin 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 juin 2018 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear guest, Thank you for your feedback. Kind Regards
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 oct. 2017 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 nov. 2017
Dear Valued Costumer, Thank you for your review. We hope to see you again soon in our property. Kind Regards
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 sept. 2024 sur Expedia