Note fondée sur 10 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 sur 5
3,3 Propreté de la chambre
3,3 Service et personnel
3,0 Confort de la chambre
2,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 août 2023 sur Expedia
It was in a good position, near the waterfront
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2023 par Rosy, Gestion de l’hôtel
Hi, Jane! We are sorry to know that your experience with us has not been a pleasant one. We will work on your feedback to provide the best possible experience next time. Regards, Rosy
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 août 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 sept. 2023 par Joey, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for the positive rating, Rozhan! Thank you for sharing this with us, we have duly noted your feedback and we will strive for a better experience in the future. Regards, Joey
5 sur 5
par un voyageur

very clean

Publié le 24 juin 2022 sur Hotels
It was a very short stay. Room very clean and tidy overall the place. Hotel are very basic. Just good to rest and continue your next journey.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 juill. 2022 par Jane, Gestion de l’hôtel
Thank you for rating us with such awesome words, Noor! We will strive to keep up with your expectations every time. Regards, Jane!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 mars 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 avr. 2022 par Ammy, Gestion de l’hôtel
Hi, thank you for being with us. Looking forward to your continued love and support. Regards, Amelia.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 mars 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 mars 2022 par Cheshta, Gestion de l’hôtel
Hi, Normi! Glad to see that you have rated us positively. Do give us more chances to delight you in the future. Regards, Nanny
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 nov. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 nov. 2021 par Jake, Gestion de l’hôtel
Hi, Thank you for taking out your valuable time to rate us. We apologize for the dissatisfaction and we will surely put in our best efforts to keep up with your expectations in the future. Regards, Jake
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 janv. 2021 sur Expedia
Location was strategic, but the room was bored. No windows, got only 2 tv channels only, the room quite smelly.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 janv. 2021 par Marie, Gestion de l’hôtel
Sorry for the hassle you faced, We have marked a note for the experience you had this time. Rest be assured, we will strive to ensure a pleasant stay with us in the future. Regards, Marie!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 août 2020 sur Hotels
Dekat sgt dengan Jeti P. Kapas. Harga sgt murah utk bilik yg selesa.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2020 par Joey, Gestion de l’hôtel
Terima kasih banyak untuk penilaian hebat, Norhaida! Ini memberi kami kepuasan yang sangat besar apabila kami melihat para tetamu menyukai perkhidmatan kami. Terus biarkan kami menjadi tuan rumah anda dan kami akan terus berusaha untuk mengekalkan senyuman ini selamanya :) Salam, Joey
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 juill. 2020 sur Expedia
スタッフはフレンドリーで、部屋も清潔でした。ただ、部屋のトイレが流れなかった事と、モスクや周りが騒々しい時があった。 kapasへ行くために滞在しましたが、アクセスがよく楽でした。 周りの食堂などは少なく、朝しか開いてないところが多いため、夜19時以降は何も出来なく、出歩くのも危険でした。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 juill. 2020 par Ammy, Gestion de l’hôtel
Sorry for the unpleasant experience you had with us. Thank you for notifying us and we will surely be working for the better guest experience. Regards, Anni.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 mars 2020 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 mars 2020 par OYO, Gestion de l’hôtel
Much obliged to you for rating us super, Enchanted to know you liked our administrations. Hope to host you soon:) Regards, Marie