Note fondée sur 912 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 18 août 2024 sur Expedia
Tout est excellent
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Alexandre,Thank you for the fantastic review! We’re delighted to hear that everything was excellent during your stay.We hope to welcome you back soon!Warm Regards,
par un voyageur
Publié le 18 févr. 2024 sur Hotels
Motel très agréable bien situé pour visiter les Keys car à mi chemin superbe couché du soleil au bar vélos kayaks inclus.
En revanche la propreté pourrait être améliorée ainsi que le petit déjeuner inclus.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 févr. 2024 par Chris Dorsey, Gestion de l’hôtel
Dear Louise,Thank you for taking the time to share your experience. We're delighted to hear that you enjoyed our motel, its convenient location for exploring the Keys, and the stunning sunsets at the bar. However, we take note of your feedback regarding cleanliness and the included breakfast. Your comments are valuable and will help us improve our services to provide an even better experience for our guests in the future.Best regards,
par un voyageur
Publié le 21 janv. 2023 sur Expedia
Très propre
L’hôtel m’a chargé des frais de 50$ Par unité au lieu de $45 comme convenu lors de la réservation
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 janv. 2023 par Angel Rivera (Front Desk Manager), Gestion de l’hôtel
Dear valued guest, Thank you for taking the time to share your feedback about our Resort. Just to let you know, is 45 plus tax for a total of 50.63 We hope to see you again in the Florida Keys. Warmest regard
par un voyageur de Rosemere
Publié le 31 oct. 2022 sur Expedia
Le lit est confortable, mais il y a un manque d'entretien pour l'établissement en général. Je trouve ça triste.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 nov. 2022 par Angel Rivera (Front Desk Manager), Gestion de l’hôtel
Dear valued guest, Thank you for taking the time to share your feedback about our Resort. We will take your feedback into consideration. We hope to see you again in the Florida Keys. Warmest regards
par un voyageur
Sejour banana
Publié le 21 avr. 2022 sur HotelsChambres nickels, confortables, silencieuses mais pour le petit dejeuner... une boite avec pleins d'emballage plastique. A ameliorer car sinon c'est un bon logement
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 mai 2022 par Angel Rivera (Front Desk Manager), Gestion de l’hôtel
We are very happy to have you in our Resort. And we appreciate that you take the time to review your stay here. Our goal is to provide the best service for our guests in our tranquil and relaxing Resort.
par un voyageur
Publié le 17 avr. 2022 sur Expedia
Personnel accueillant, hôtel très bien avec piscine. Je recommande !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 mai 2022 par Chris Dorsey , Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to review your experience at Banana Bay. I'm so pleased to read your review and know that you enjoyed your time with us and were able to experience our amenities. I look forward to welcoming you back in the future!
Warmest regards,
par un voyageur
Publié le 4 mars 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mars 2022 par Banana Bay Resort & Marina, Gestion de l’hôtel
Thanks for your review! It means a lot to us. We are working hard to make your next experience a memorable one.
par un voyageur
Publié le 24 sept. 2024 sur Expedia
No funciona ni siquiera un bar ni nada muy solo y nada de diver la piscina muy oscura y el lugar no parece hotel nada de alegría.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Banana Bay Resort and Marina Guest Services, Gestion de l’hôtel
Dear Alfonso,Thank you for your feedback. We apologize for your experience and understand your concerns regarding the bar, pool ambiance, and overall atmosphere. Your comments are valuable to us, and we will work on improving these aspects to enhance our guests' experience. We hope to have the opportunity to provide a better stay in the future.Best Regards,
par un voyageur
Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Banana Bay Resort and Marina Guest Services, Gestion de l’hôtel
Dear Lianet,Thank you for your feedback. We appreciate your insights and would like to understand more about your experience. If there are specific areas where we can improve, please let us know. We hope to provide a better experience on your next visit.Best Regards,
par un voyageur
Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par Banana Bay Resort and Marina Guest Services, Gestion de l’hôtel
Dear Edward,Thank you for your fantastic review! We’re so glad to hear you enjoyed your stay. We look forward to welcoming you back soon!Best Regards,