Note fondée sur 935 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 12 mai 2024 sur Hotels
Accueil très sympathique, chambre confortable, vue sur les collines. Bon état général. Rapport qualité/prix correct. Un peu éloigné du centre ville.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 mai 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Salut Voyageur,Merci beaucoup d'avoir partagé vos aimables paroles. Nous travaillons dur pour faire de votre visite la meilleure expérience possible. Nous avons hâte de vous revoir bientôt!Lilith#Équipe6
par un voyageur
Very nice Motel6
Publié le 8 août 2019 sur HotelsWe really enjoyed our stay in this hotel. Very clean and comfortable room. Very bright and with a great view. The lady on duty was nice and helpful. We highly recommence this hotel. We had no time to enjoy the swimming pool but it looked very clean too.
par un voyageur
Publié le 15 juin 2018 sur Hotels
Très propre...petites chambres..pas de déjeuner inclus
par sandrine
Publié le 5 août 2017 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 21 août 2024 sur Expedia
The staff was amazing and took care of all my needs. The hotel wasn't as clean as I'd have liked it to be but there was also construction and I understand that causes some cleanliness issues. I would definitely stay again
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Shawna, Thank you for taking time to share your review with us. We love hearing from our guests and are happy you enjoyed your stay. We also appreciate your feedback regarding ways we can provide an even more comfortable stay for our guests. We hope to see you soon. Safe Travels Natalie #Team6
par un voyageur
Publié le 14 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Brand Experience Team , Gestion de l’hôtel
Hi Kelechi, Thank you for taking the time to share your experience with us. We appreciate your input and hope to provide a five-star experience for all our guests. If there is anything specific you feel we could improve upon, please do not hesitate to contact us.Kaur J. #team6
par un voyageur
Publié le 11 août 2024 sur Hotels
The room was kind of small, not much walking space. There were no chairs in the room. Only two pillows on the bed. The bathroom only had 2 bath towels and no shampoo or conditioner. I will say-the staff was very friendly.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Nancy Y.#Team6
par un voyageur
Publié le 9 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 8 août 2024 sur Expedia
Bugs, hard beds, lots of noise.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Glenda,Thank you for bringing these matters to our attention, and we look forward to the possibility of resolving them.Maz K.#Team6
par un voyageur
Publié le 5 août 2024 sur Expedia