Note fondée sur 15 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 11 févr. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 17 nov. 2022 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 19 oct. 2022 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 16 sept. 2022 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 14 août 2022 sur Hotels
Our stay was amazing the staff and particularly the restaurant was absolutely 5 s star,
par un voyageur
Publié le 26 déc. 2021 sur Hotels
Na
par un voyageur
Publié le 14 déc. 2021 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 31 déc. 2020 sur Expedia
par un voyageur de New Delhi
Publié le 31 déc. 2020 sur Expedia
Good if you are low on budget in South Goa!. Staff are friendly. Renegotiate to get better deals on arrival.
par un voyageur
Crap service
Publié le 4 janv. 2020 sur HotelsThe service was appalling , no one man enough to take responsibility and everyone contradicting the other one.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 janv. 2020 par FOM, Gestion de l’hôtel
Dear Mr.Brook,
Thank you for staying with us and taking time out to review our Stay. We are disappointed to know that your stay with us did not meet your expectations and duly apologies for the same. We strive to ensure our customers receive nothing but the best from us, but at times, even though we try to take utmost care, we fail. Your complaints and grievances have been noted and necessary solutions will be discussed and implemented accordingly.
Kindly accept our apologies for not being able to stand up to your expectations. Please do give us another chance to serve you and we will ensure you will have the best experience in Hotels Laxmi Empire!
Warm Regards,