Note fondée sur 214 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,1 sur 5
76 % des clients le recommandent
3,3 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,2 Confort de la chambre
2,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 août 2024 sur Expedia
Rooms where dirty. Linen and towels stained and dirty. Smelled of marijuana. Dogs barking in other rooms.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Dear GuestAccept our humble Apology to not satisfy your recent stay with ABVI.We will take strong action to fix the issue you had , so our future guest will enjoy the stay here.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 août 2024 sur Expedia
Not clean
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par manager , Gestion de l’hôtel
Dear Guest , thank you for let us know to improve in cleaning by your review.we let Housekeeping department know to take more time to cleaning side.we hope to better serve on your next visit . Regards
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par manager, Gestion de l’hôtel
Dear guest , thank you for your review.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Manager , Gestion de l’hôtel
Dear GuestThank u for your review.Hope to serve you again in your future stay.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2024
Felt very uneasy staying here.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 août 2024 par manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,its unfortunate to hear that you felt uneasy on your last stay.our top priority to keep this place very clean and safe we hope you give us another chance .
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 juill. 2024 sur Expedia
Burn marks and smelled like someone hot boxed a cigarette before we walked in. Very out of date and holes patched up in the walls. The blanket we got had burn marks and it was just not worth the money. I will never use this app because the rating was good so it was a bad suggestion. I would take this hotel off your app choices.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juill. 2024 par Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Dear Jason,It's unfortunate to hear that you didn't have a good time with us overall. The cleanliness and upkeep of our accommodations are two of our top priorities, so it's unfortunate to hear that this wasn't reflected during your recent visit. Our team is dedicated to making improvements for the future, so we'll be sure to discuss all of your comments internally. Thank you, and we hope you will consider giving us another chance soon; we're confident that we can impress you.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 août 2024 par manager, Gestion de l’hôtel
Dear Adam,its unfortunate that you disappont at our property.we will try our best to accommodate you on your next visit.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juill. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Thank u so much Justin for your feedback
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 juill. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Thank u for your feedback,Regards
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 juill. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Thank u Kelley