Note fondée sur 550 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 sur 5
82 % des clients le recommandent
4,0 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 juin 2023 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 27 sept. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 sept. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 sept. 2024 sur Expedia
Breakfast could have been warmer
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 sept. 2024 sur Expedia
The staff was friendly and helpful, but the environment felt unsafe. We had blood stains on our curtains, and it seems there was a hole in the door that was patched.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 sept. 2024 sur Expedia
There were b d bugs on one of the beds. We let them know. All they did was strip the bed and left us in the room. Nobody wants to take bed bugs home with them. They blamed them on previous workers staying there.
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 sept. 2024 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 27 août 2024 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 août 2024 sur Expedia
It’s was not clean the shower did not work i talk to the girl at the desk she said you would give some of my money back and I have not received any payment yet it’s was the stay of my life
2 sur 5
par un voyageur

Wouldn’t stay there again.

Publié le 18 août 2024 sur Hotels
Had to park in Meier parking lot. Took forever to get checked and lady didn’t activate our cards so had to go back down to front desk. Bathroom was dirty and mold. Door wouldn’t lock, someone put hinge on backwards and marijuana smell all through 1st floor.