Note fondée sur 284 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 sur 5
93 % des clients le recommandent
3,9 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 avr. 2023 sur Expedia
Tres bien propreté et prix
3 sur 5
par un voyageur

Nice clean hotel for such a remote area!

Publié le 19 avr. 2018 sur Hotels
Booked and prepaid through Hotels.com, confused the front desk at the time of check-in. It took 10-15min to figure it out (and complete my profile info that didnt make it through from Hotels.com to the Q-inn reservation system. They were very nice and appologetic about it but the fact is the process was unclear and lenghthy.
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 sept. 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 sept. 2024 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 sept. 2024 sur Expedia
Property should be renovated completely. The carpet, faucet, the surrounding. Not pleasant at all. I got there about 10pm, and I left around 6am I couldn’t wait for daylight to leave the place.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 sept. 2024 sur Expedia
The check in clerk was friendly. The room was clean, but musty smelling. Turning the air conditioner down quickly took the smell away. The bed was comfortable and the bathroom was spacious and clean. It was good for an overnight stay.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 30 août 2024 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 août 2024
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 juill. 2024 sur Expedia
Staff was friendly
5 sur 5
par un voyageur

Comfort and friendliness

Publié le 28 juill. 2024 sur Hotels
Beds were so comfortable and the staff was so friendly!