Note fondée sur 290 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 2 avr. 2023 sur Expedia
Tres bien propreté et prix
par un voyageur
Nice clean hotel for such a remote area!
Publié le 19 avr. 2018 sur HotelsBooked and prepaid through Hotels.com, confused the front desk at the time of check-in. It took 10-15min to figure it out (and complete my profile info that didnt make it through from Hotels.com to the Q-inn reservation system. They were very nice and appologetic about it but the fact is the process was unclear and lenghthy.
par un voyageur
Publié le 19 oct. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Would stay again.
Publié le 16 oct. 2024 sur HotelsA little run-down, but mostly clean. The pool looked like a science experiment.
par un voyageur
Publié le 14 oct. 2024 sur Expedia
Nice staff and bright, updated common area. But the hall carpets are torn and stained. Same for the guest room. Chipped paint. Battered furniture. Broken soap holder in the shower. Grimy window. Musty smell when entering the room. Still, the room and bathroom were clean. Fresh linens on the bed and a clean shower basin.
par un voyageur
Publié le 11 oct. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 9 oct. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 2 oct. 2024 sur Hotels
No elevator… rooms need to be updated
par un voyageur
Publié le 13 sept. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 11 sept. 2024 sur Expedia