Note fondée sur 242 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 1 oct. 2024 sur Hotels
The rooms are big and amazingly outfitted. The breakfast was awesome!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your recent stay and feedback! We appreciate your choosing to stay with us and hope to see you again soon.
par un voyageur
Publié le 30 sept. 2024 sur Hotels
Over priced for what we received. We were told we would get room service after day one, we did not! No clean towels, no clean sheets, no trash removal. For what I was charged we should have gotten room cleaning service daily. Breakfast was not the best, poor selections.
I’m more disappointed concerning the lack of cleaning my room.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
I apologize for the inconvenience you experienced while being our guest. I will follow us with staff about the miss communication. Thank you for bringing your issue to our attention.
par un voyageur de Destin
Publié le 29 sept. 2024 sur Expedia
Loved our stay!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you, Danielle! We appreciate your feedback and hope you have a chance to be our guest again.
par un voyageur
Publié le 28 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 sept. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your 5-star review! We appreciate your feedback and hope you choose to be our guest again soon.
par un voyageur
Publié le 23 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your recent stay and review! We hope you can be our guest again soon.
par un voyageur de evans
Publié le 6 sept. 2024 sur Expedia
Not enough gluten free or sugar free options for breakfast
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 sept. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
We apologize for the inconvenience you experienced while being our guest. We hope you have the opportunity to be our guest again.
par un voyageur
Publié le 4 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your 10-star review! We hope you have the opportunity to come back again.
par un voyageur
Publié le 2 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for the 10star review! We appreciate your business and hope you can be out guest again soon.
par un voyageur
Publié le 24 août 2024 sur Expedia
A
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback and choosing to stay with us. We hope you have an opportunity to be our guest again.
par un voyageur
Publié le 22 août 2024 sur Expedia
No water pressure to flush the toilets had to wait 10-15 to flush after each use.
Definitely getting worn down by frequent use, not the cleanest and one room we changed to due not flushing smelled of frequent smoker since it was on the first floor.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking time to leave us feedback. We apologize that your stay anything but exceptional. We hope you will give us another chance the next time you are in the area.