Note fondée sur 61 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 Propreté de la chambre
3,4 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 16 sept. 2018 sur Hotels
magnifique
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 sept. 2018 par Reservation Department, Gestion de l’hôtel
Thanks for your kind feedback.
par asim de montbeliard
excellent séjour
Publié le 24 août 2015 sur HotelsTrès bon hôtel, personnels souriant et sympa. Animation tous les après midi au bord de la piscine et tous les soirs dans l'amphithéâtre.
Chambre propre et spacieuse
par un voyageur
Publié le 2 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2024 par Sales Department, Gestion de l’hôtel
Değerli görüşleriniz için çok teşekkür eder, en yakın zamanda sizleri yeniden aramızda görmeyi dileriz.
par un voyageur
Publié le 25 oct. 2022 sur Expedia
All stsff are good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 oct. 2022 par Sales Department, Gestion de l’hôtel
Thanks for your valuable reviews.
par un voyageur
Horrible hotel
Publié le 21 août 2022 sur HotelsNever had such a horrible experience in a Resort. The customer service is atrocious and nearly all Male staff are very sexist alwaystalking down to women. I will never return
par un voyageur
Publié le 15 août 2022 sur Hotels
Ingen hotel att rekommendera jätte dåligt
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2022 par Sales Department, Gestion de l’hôtel
we will handle this directly.
par un voyageur
Publié le 14 août 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2022 par Sales Department, Gestion de l’hôtel
Thanks for your valuable reviews
par un voyageur
Publié le 23 oct. 2021 sur Hotels
Hotel is ok, food is terrible not really a 5 star more like a 3, wouldn’t stop there again
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 oct. 2021 par Sales Department, Gestion de l’hôtel
Thanks for your review. We will report this to related department.
par un voyageur
Publié le 25 oct. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 oct. 2019 par reservation team, Gestion de l’hôtel
Thank you for valueable feedback
par un voyageur
Publié le 13 oct. 2019 sur Expedia
Property and facilities are okay. Poor management and appalling decision making Managers. Otherwise, junior workers are highly rated.
Had issues with Expedia in which I received a confirmation of hotel room I paid for since June which I showed Green Nature Hotel, however I was made to pay again for my room on a daily basis and I was locked out of my room every day until I paid, despite showing them the confirmation of payment and booked room at the hotel.
Good management decision would be to sort non payment issue out with Expedia who they claimed has not paid them, instead of continually embarrassing and stressing customer with payment issue whilst on holiday. It was a terrible experience and this destroyed what would have been a perfect first holiday in Turkey
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 déc. 2019 par REZERVASYON DEPARTMANI, Gestion de l’hôtel
Thanks for your valuable comment. We will address this directly.