Note fondée sur 63 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
94 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 mai 2022
Location and grounds and lobby
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 mai 2022 par SEMA, Gestion de l’hôtel
DEAR GUEST, THANK YOU FOR YOUR CHOICE. DUE TO THE SEASON, WE TRIED TO WELCOME YOU AT THE OPENING OF THE SEASON. WE ARE HONORED AND HAPPY TO KNOW YOU. WE WILL BE HAPPY TO SEE AND HOST YOU AGAIN. RESPECTS
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 août 2021 sur Hotels
We didnt stay at hotel AC was not working . Shortage of staff unfortunately i can not give the true experience
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2021 par Ali, Gestion de l’hôtel
We do appoligaze from you, during that time forest fire was around and we had shortage stuff that time. We are wishing to see you next time without forest fire around.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 oct. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 oct. 2019 par ASKIN, Gestion de l’hôtel
Thank you for your reviews
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 sept. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 oct. 2019 par NUR, Gestion de l’hôtel
Puanlamanız için çok teşekkür ederiz :)
1 sur 5
par un voyageur

petunya rezaleti

Publié le 2 août 2019 sur Hotels
işletme tek kelimeyle rezalet..özellikle Gamze isimli arkadaş bizi kapı anahtarı bozuk olduğu için balkondan içeri girmemizi istedi (üstelik başka boş oda olmasına rağmen),verdiğimiz buz kalıbını buzluğa değil de normal buzdolabına koymuş bizim için önemliydi o buz kalıbıyla ilaç taşıyorduk..işletme değişse otelin fiziki şartları genel olarak iyi..ama kâbus gibi bir geceydi.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 mai 2019 sur Expedia
Alles hervorragend. Bestens. Von Service , Freundlichkeit und Austattung.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 mai 2019 par Özlem, Gestion de l’hôtel
Thank you for ypur kind words. You are always welcome here. :)
5 sur 5
par un voyageur

Harika

Publié le 5 mai 2019 sur Hotels
İçmeler’in en iyi butik oteli.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 juin 2019 par Gamze, Gestion de l’hôtel
İlginize Teşekkür ederiz
3 sur 5
par un voyageur de Paris France

Publié le 3 nov. 2018 sur Expedia
This is a visually pleasant hotel (our room was very good and the pool area is very pretty); however, it was let down by less than adequate customer service on three fronts - hotel reception, breakfast service and room cleanliness.
4 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur de ireland

Terrible man receptionist/ manager ,

Publié le 21 oct. 2018 sur Expedia
Terrible receptionist/manager. Never smiles and keeps changing WiFi codes. Only for Faiti, who is waiter and simply runs the hotel from morn to night, it would be shut. He is wonderful asset . Pool good, breakfast very good, room very good . Great hotel only for manager who literally does nothing only look at computer. Cleaning room once .
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 sept. 2018 sur Expedia
Es war sehr schön und hygenisch. Ich würde es gerne weiterempfehlen.