Note fondée sur 94 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 13 août 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2019 par Rui, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time.
par un voyageur de Montreal, Qc
Publié le 6 sept. 2018 sur Expedia
Il y a une excellente table. Le propriétaire est in Chef Portugais. Cuisine sublime
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 sept. 2018 par marmorainn, Gestion de l’hôtel
thank you for your review. So glad you enjoyed your food
par un voyageur
Publié le 29 juill. 2018 sur Expedia
TOUT était parfait, et le déjeuner SAVOUREUX. WoW!!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juill. 2018 par marmorainn, Gestion de l’hôtel
Thank you so much, so glad you enjoyed your stay with us
par un voyageur de Québec
Bien
Publié le 4 août 2016 sur ExpediaC'était bien, nous avons dormi une seule nuit. Nous avons été bien recu. Première fois dans un B&B.
par THIERRY de Paris
Un séjour FANTASTIQUE
Publié le 4 sept. 2015 sur HotelsNotre meilleur séjour en 1 mois. Le petit déjeuner et le dîner fut suculant. Des produits frais et cuisine à la demande.
Acceuil agréable et chaleureux. J y retournerais et je vous conseil une halte
par un voyageur
Publié le 18 sept. 2024 sur Expedia
Nice older home converted into BB. Lots of character but needs updating in decor and furnishings
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2024 par YP, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your feedback. We're glad you appreciated the charm and character of our historic home. We continuously strive to maintain the unique features of the property while also looking for ways to improve. We appreciate your suggestions regarding decor and furnishings, and we'll take them into consideration as we plan future updates.It was a pleasure hosting you, and we hope to welcome you back to the Marmora and Lake Inn in the future!Warm regards,Marmora and Lake Inn Management
par un voyageur
Publié le 16 sept. 2024 sur Hotels
Yatin was an excellent host, making sure our stay was perfect.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2024 par YP, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your kind words and perfect rating! We're thrilled to hear that Marmora and Lake Inn staff made your stay enjoyable and that everything was to your satisfaction. It was a pleasure hosting you, and we look forward to welcoming you back to Marmora and Lake Inn in the future!Warm regards,Marmora and Lake Inn Management
par un voyageur
Publié le 25 août 2024 sur Expedia
The tv didnt work. No breakfast setup
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 août 2024 par YP, Marmora and Lake Inn, Gestion de l’hôtel
Bell Satellite was down and it was later troubleshooted by calling Bell and made it fully functional. Sincere apologies for the inconvenience. I am unsure if you noticed but the breakfast is always available 24/7 and self serve in fridge for items that are required to be kept at a lower temperature. Bagels and Bread is always set up on the breakfast countertop and is self serve. We value your feedback and look forward to see you again in the future.
par un voyageur
Publié le 17 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par YP, Marmora and Lake Inn Management, Gestion de l’hôtel
We regret to read your review rating. During your stay we have ensured that you were checked in comforatably and you've had a nice stay. No direct feedback or problems were communicated with Management or staff. Hence we don't have any reason to comment but disappointed to read the review rating posted. We are a small business and we take extreme care of our guests and its a disappointment to read the review rating . Kind Regards
par un voyageur
Publié le 16 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juill. 2024 par YP, Marmora and Lake Inn, Gestion de l’hôtel
We don't quite understand the low rating for your review. During your stay we have accommodated every guest request of yours and your family. From our check in /check out interaction, we understand that you've enjoyed your stay and we were provided a good comfortable stay feedback regarding your stay at the Marmora and Lake Inn.