Note fondée sur 15 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,5 sur 5
80 % des clients le recommandent
3,6 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
3,1 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 sept. 2024 sur Expedia
Très bien situé. Bon accueil et bons conseils d'un des gardiens. Envie de revenir !!!
5 sur 5
par un voyageur

Bien bien

Publié le 16 juill. 2024 sur Hotels
C'est bien passé
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 mai 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur de Rabat

Publié le 20 avr. 2019 sur Expedia
Moderne, Le confort, La propreté bien sur et la situation en plein centre-ville en plus de la commodité des studios avec kitchenette
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 déc. 2018 sur Hotels
4 sur 5
par beatrice

Séjour d'une nuit à Marrakech

Publié le 6 oct. 2017 sur Hotels
Très difficile à trouver, mais rapport qualité prix très correct pour une ou deux nuits
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 nov. 2017
Nous vous remercions sincèrement pour votre commentaire et appréciation de nos services. Nous avons bien noté la difficulté que vous avez rencontré pour localiser la résidence. Nous mettrons des panneaux très prochainement pour un accès direct et facile. Au plaisir de vous recevoir à toute moment lors de vos prochaine séjours à Marrakech. Dar Gueliz
3 sur 5
par un voyageur

Juste moyen

Publié le 17 août 2017 sur Hotels
Equipement tres minimaliste
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 juin 2024 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 mai 2024 sur Expedia
Towels seemed unwashed (didn't smell cleaning product at all, instead smelt like someone used it shortly before). Awaken around 9am by very loud noises of furniture being pushed around (by staff doing another room I assume). Don't expect to sleep late in that hotel. Wall electric plug ruined, bathroom trash bin broken, stains on armchairs. These are easy fixes, why not doing them? I can't comprehend the mentality behind such neglectful attitude. For this price all of the above is unacceptable.
1 sur 5
par un voyageur

Uncomfortable apartment poor management

Publié le 15 juill. 2022 sur Hotels
Such uncomfortable apartment. The Wi-Fi was not working for the fist 6 hours of our arrival. The tv was not working it was sorted at first by a technician. But through out the evening it kept losing signal. There are lots of problems with the apartment the bed is so uncomfortable because it’s so hard. When I spoke about this all I was given was a cover to put over the mattress. The sofa was so uncomfortable it is like a park bench covered in material, we where unable to relax comfortably. The balcony is covered in pigeon faeces and pigeons are nesting on the Air-con unit. We were not able to use the balcony due to this and the tiny size of it. The balcony also doesn’t lock I have taken videos of this. The fridge in the apartment was not keeping our food cold and there was ants everywhere on the fridge and in the kitchen. There was wires hanging out of sockets and the lamp in the living room was hanging off. There was no dining table in the room and in the description of the apartment it stated dining room table. I brought this up and later they put a dining room table into the apartment. I was not happy with the apartment. I don’t believe it matches the description of the advertisement and I was not able to relax with the uncomfortable furnishings. I felt the manager made no attempt to meet me or offer us a different apartment. He should no a professional approach to us as guests and didn’t even introduced himself to