Ratings based on 128 Guest Reviews
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4.2 Room cleanliness
4.2 Service & staff
4.1 Room comfort
4.2 Hotel condition
TRAVELOCITY GUEST REVIEWS
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by A traveller
Posted Aug. 27, 2024 on Expedia
The staff at the property were very welcoming and helpful.
Comment from Hotel Management
Aug. 28, 2024 by katia, Hotel Management
Hello, thank you very much for this lovely note.
by A traveller
Posted Aug. 22, 2024 on Expedia
Bathroom has mold and vent was dirty.
Comment from Hotel Management
Aug. 23, 2024 by Nassim, Hotel Management
Dear Elaine,Thank you so much for your review of our hotel.We are sorry for the inconvenient about the room, don't hesitate to call the front desk for any request. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again.Sincerely,Nassim At The Front Desk
by A traveller
Posted Aug. 21, 2024 on Hotels
Comment from Hotel Management
Aug. 23, 2024 by Nassim, Hotel Management
Cher Jordan,Merci beaucoup d'avoir pris le temps de donner votre avis sur notre hôtel. J’ai le plaisir de constater que vous avez apprécié votre séjour chez nous, et je ne manquerai de partager cela avec nos équipes. Nous espérons vous accueillir à nouveau très bientôt, et vous souhaitons d'excellents voyages à venir.Bien cordialementNassim à La Réception
by A traveller
Posted Aug. 7, 2024 on Expedia
Friendly staff, convenient to airport. Wish the shuttle was 24 hours. I had a 5am flight with no shuttle available until 6am.
Comment from Hotel Management
Aug. 8, 2024 by katia, Hotel Management
Hello, Thank you very much for taking the time to leave this positive note about your stay, we hope to welcome you back soon.
by A traveller
Posted Aug. 5, 2024 on Expedia
Perfect
Comment from Hotel Management
Aug. 9, 2024 by Nassim, Hotel Management
Dear Matthew,We are happy to see that you enjoyed the stay, thank yoiu for your review. We hope to see you again in our hotel.Best RegardsNassim at the front desk
by A traveller
Posted Aug. 3, 2024 on Hotels
Comment from Hotel Management
Aug. 20, 2024 by Nassim, Hotel Management
Chère Amanda,Merci beaucoup pour votre commentaire. Nous sommes désolés d'apprendre que vous avez rencontré des désagréments lors de votre séjour. Ceci n’est pas conforme à nos standards habituels de service et je ne manquerai pas de partager vos commentaires avec nos équipes afin de prendre les mesures nécessaires.Nous espérons que vous nous donnerez une seconde chance afin que nous puissions vous montrer notre vrai niveau de service.Bien cordialement,Nassim à La Réception
by A traveller
Posted Jul. 29, 2024 on Expedia
Comment from Hotel Management
Aug. 9, 2024 by Nassim, Hotel Management
Dear Guadalupe,We are happy to see that you enjoyed the stay, thank yoiu for your review. We hope to see you again in our hotel.Best RegardsNassim at the front desk
by A traveller
Posted Jul. 26, 2024 on Expedia
nice hotel near the airport.
Comment from Hotel Management
Jul. 30, 2024 by katia, Hotel Management
Hello, thank you for this nice note.Sincerely
by A traveller
Posted Jul. 24, 2024 on Expedia
Comment from Hotel Management
Aug. 20, 2024 by Nassim, Hotel Management
Chère Maria,Merci beaucoup d'avoir pris le temps de donner votre avis sur notre hôtel. J’ai le plaisir de constater que vous avez apprécié votre séjour chez nous, et je ne manquerai de partager cela avec nos équipes. Nous espérons vous accueillir à nouveau très bientôt, et vous souhaitons d'excellents voyages à venir.Bien cordialementNassim à La Réception
by A traveller
Posted Jul. 23, 2024 on Hotels
My only complaint is when i book this on your website i booked for 2 adults and 2 children but when i showed up at the hotel its had only booked for 2 adults and 1 childs so i had to upgrade to a suit for an additional €86.26... i used my free room on this booking feel I have being short changed....
I am questioning if i will continue using the website as i don't seem to getting the value of the service
Comment from Hotel Management
Aug. 20, 2024 by Nassim, Hotel Management
Cher Gary,Merci beaucoup pour votre commentaire. Nous sommes désolés d'apprendre que vous avez rencontré des désagréments lors de votre séjour. Ceci n’est pas conforme à nos standards habituels de service et je ne manquerai pas de partager vos commentaires avec nos équipes afin de prendre les mesures nécessaires.Nous espérons que vous nous donnerez une seconde chance afin que nous puissions vous montrer notre vrai niveau de service.Bien cordialement,Nassim à La Réception