Note fondée sur 60 évaluations de clients

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2,5 sur 5
56 % des clients le recommandent
2,4 Propreté de la chambre
2,9 Service et personnel
2,7 Confort de la chambre
2,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 août 2021 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 juill. 2021 sur Expedia
The sign says free breakfast, low rates, and a pool. None of that was true! Very dirty outside in the parking lot and the hallways. Various people sitting on hood of cars, others on plastic chairs in parking lots lending an unsafe feeling. The room was, however, fairly clean.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 juill. 2021 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hi, Sorry about sign for breakfast. Due to Covid 19 we don't serve breakfast or coffee. Sorry for your misunderstanding. Manager
1 sur 5
par un voyageur

On par with the Bates Motel

Publié le 3 mai 2021 sur Hotels
When I checked in the owner was extremely rude. There was no coffee, no breakfast, no maid service, it was noisy as hell, run down and basically unsafe. Never stay here if you can help it. I only stayed cause my son was graduating from college and the two best hotels in town were already booked.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mai 2021 par Manager, Gestion de l’hôtel
we are sorry if you feel like that. du to covid 19 don't serve breakfast
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 oct. 2020 sur Expedia
The room had an odd smell. The bed was comfortable, but overall needs some updating/maintaining.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 oct. 2020 par manager, Gestion de l’hôtel
sorry for your bad experience.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2020 par Manager, Gestion de l’hôtel
Thanks Larry to take time to post your review.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 juill. 2020 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juill. 2020 par Manager, Gestion de l’hôtel
Sorry for your experience. Due to COVID 19 we don't serve coffee or breakfast. Manager
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 janv. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 janv. 2020 par Manager, Gestion de l’hôtel
Sorry about your experience
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 janv. 2020 sur Hotels
The place was filthy
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 janv. 2020 par Manager, Gestion de l’hôtel
Sorry about your experience
3 sur 5
par un voyageur

Close to Grand Pass

Publié le 31 déc. 2019 sur Hotels
Older, basic hotel - had clean beds and a shower. Stayed here as it was closest to Grand Pass to duck hunt.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 janv. 2020 par Manager, Gestion de l’hôtel
Thanks for your response. We try to improve it
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 déc. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 déc. 2019 par Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you