Note fondée sur 184 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
4,6 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 sept. 2024 par Fairfield Inn & Suites Marysville, Gestion de l’hôtel
Thank you for your great recommendation! Your feedback is greatly appreciated.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 sept. 2024 par Fairfield Inn & Suites Marysville, Gestion de l’hôtel
Your review has made our day, James! Thank you so much for your feedback and we look forward to your next visit to us.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 sept. 2024 sur Expedia
The staff seemed to be put out .
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2024 par Fairfield Inn & Suites Marysville, Gestion de l’hôtel
We are very sorry to hear this and we will be addressing your feedback with our staff. This is not the norm for our facility and we will be sure that this is an isolated incident. We hope to welcome you and show you the hospitality you deserve and should expect from us.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 août 2024 sur Expedia
rooms don’t have sound proof
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par Fairfield Inn & Suites Marysville, Gestion de l’hôtel
Ravi, your feedback is important to us and we would like to have another opportunity to leave you with a better outcome. Your business is valued. Safe and pleasant travels.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 août 2024 sur Expedia
Great!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 août 2024 par Fairfield Inn & Suites Marysville, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing the Fairfield Inn & Suites Columbus Marysville and sharing your great experience. We are happy you were impressed with all our service and facilities. It was a pleasure having you as our guest, and we look forward to hosting you again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Fairfield Inn & Suites Marysville, Gestion de l’hôtel
Thank you for being our guest and for sharing about your visit. We truly value our guests' comments and concerns. Your recommendation is appreciated, and we look forward to welcoming you again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Expedia
Clean rooms, friendly staff
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Fairfield Inn & Suites Marysville, Gestion de l’hôtel
On behalf of our entire staff, we thank you for your business and for your comments regarding your stay at the Fairfield Inn & Suites by Marriott Columbus Marysville. We greatly appreciate the time you've taken to rate our hotel and we look forward to your next visit.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 août 2024 par Fairfield Inn & Suites Marysville, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your feedback with us – it’s always appreciated.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Fairfield Inn & Suites Marysville, Gestion de l’hôtel
We are happy to hear you had a positive experience with us! We value your input and we look forward to another opportunity to serve you in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Fairfield Inn & Suites Marysville, Gestion de l’hôtel
Thank you for leaving a review. We’re so glad you were able to visit us at the Fairfield Inn & Suites by Marriott Columbus Marysville. Our team is always working to offer the best service to our guests. We hope you’ll have a chance to come back soon.