Note fondée sur 925 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 18 juin 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juin 2019 par Quality Inn Tulalip-Marysville Management Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to let us know what you thought of our hotel. We work very hard to provide a stay that exceeds expectation and are always happy to hear feedback on how we can do that for our guests. Thank you for staying with us and we look forward to seeing you again soon!
par un voyageur
Publié le 1 déc. 2024
Nice place to stay.
par un voyageur
Publié le 20 oct. 2024 sur Hotels
Giving 4 stars only for staff, they were great. The hotel is very dated, bed Mattress was hard and uncomfortable. This is clearly a motel type place and not worthy of the price they charged at $253.00 this stay is overpriced, only because it's across the street from casino. Breakfast was atrocious. Microwave sausage???
par un voyageur
Publié le 14 oct. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 12 oct. 2024 sur Expedia
Smelly and dirty
par un voyageur
Publié le 11 oct. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 9 oct. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 7 oct. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 6 oct. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 4 oct. 2024 sur Expedia
Overall I like it