Note fondée sur 637 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
82 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 oct. 2024
The property says that there is electric car charging stations on site. This usually means they are on the premises/property not across the street at a different commercial location with paid access. This is very misleading. When doing a search under amenities I would not expect that it would be listed like free parking and Wi-Fi. Maybe mention it was available near by but not onsite.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 oct. 2024 par vanessa, Gestion de l’hôtel
I am sorry expedia is giving out the wrong information about us having electric car charging stations. Thank you for letting us know. We will get this fix right away.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par vanessa, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us. Please come again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par vanessa, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us please come again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 août 2024 sur Expedia
The only thing I would want to change is the breakfast and the tv options.The breakfast options weren't that great. No streaming options on the tv the cable or whatever they had sucked. But the room was great and clean.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Madison, Gestion de l’hôtel
Thank you for this review, we are looking into upgrading our breakfast at this time to see what options we have available. We are currently switching out TV's to have a better TV experience. Please come again!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 août 2024 sur Expedia
nice quiet
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Madison, Gestion de l’hôtel
Thank you for this great review, we are glad you enjoyed our nice and quiet location. Please come again!
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Madison, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us, hopefully next time we can change that 4 to a 10!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 juill. 2024 sur Expedia
Nice and quiet
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juill. 2024 par vanessa, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us. Please come again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juill. 2024 par vanessa, Gestion de l’hôtel
Thank you for the rating 10 out 10!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juill. 2024 par vanessa, Gestion de l’hôtel
Thank you for the rating of a 5 out 5 ! Thank you for staying with us.Please come again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 juill. 2024 sur Expedia
My family and I had experienced vehicle trouble which made for a hard couple of days. Once we finally arrived in Maryville, we had to walk one mile, with all our luggage (taxi service was not running). Reuben allowed us to check in early and even opened up the breakfast area for us to grab something to eat. We were all famished. He made our travel nightmare so much better. Not only was he understanding to our crisis but amazingly helpful. The maid staff was polite and helpful as well We will definitely stay at this ABVI location again and will urge our friends to stay here as well.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juill. 2024 par vanessa, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us. I am glad my staff could help you out in your time of need. Please come again.