Note fondée sur 90 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 20 juin 2024 sur Expedia
all staff are welcoming you. friendly.
The Gym is amazing
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Emma, Gestion de l’hôtel
Dear Veronique,Thank you for taking your time to review and rate our services. It was a pleasure having you and we are delighted to hear that you loved our facilities and welcoming team. We do look forward to having you in the future.Regards_-Front Office Manager
par un voyageur
Publié le 11 oct. 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 oct. 2018 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Philippe, Thank you for taking of your time to complete the rating and for sharing your experience with us and choosing us for your accommodation requirements. At AVANI Lesotho, we take pride in ensuring our guest’s satisfaction at all times and we are grateful for all feedback regarding your experience during your stay with us. Regards General Manager
par un voyageur de Johannesburg
Trop cher pour ce que c'est
Publié le 28 nov. 2014 sur Expedia
Pour : emplacement et vue
Contre : service
hôtel très bien situé, très belle vue, mais installations souvent défectueuses et service nul.
le problème est qu'il ne semble pas y avoir de meilleur hôtel à Maseru.
par un voyageur de Savannah
Publié le 3 janv. 2025
Beautiful view of the city from the property with several dining options.
par un voyageur
Publié le 28 sept. 2024 sur Expedia
Nice suite and good value. Some aspects dated. Friendly helpful staff
par un voyageur
Publié le 16 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Emma, Gestion de l’hôtel
Dear Modiegi,Thank you for reviewing our services. It was a pleasure having you stay with us and we would like to have you in the future. The entire team was privilege to have had a chance to write good memories through services rendered.Regards - Front Office Manager
par un voyageur
Publié le 9 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Emma, Gestion de l’hôtel
Dear Joseph,Thank you for taking time to review and rate our services. It was a pleasure having you and we look forward to having you in the future. On behalf of the entire team, thank you for choosing us as your preferred hotel destination in Lesotho.Regards- Front Office
par un voyageur
Publié le 31 mai 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 juin 2024 par Emma, Gestion de l’hôtel
Dear Charles,Thank you for taking your precious time to rate our services. It is our delight to hear that you enjoyed your stay. We look forward to welcoming you back in the near future.Regards,
par un voyageur
Publié le 23 mai 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 juin 2024 par Emma, Gestion de l’hôtel
Dear Asim,Thank you for taking time to review and rate us. Your feedback is valuable as it is shared with our team to encourage and motivate them to continue providing exceptional service. We do hope to see you in the near future.Regards
par un voyageur
Publié le 4 mai 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 juin 2024 par Emma, Gestion de l’hôtel
Dear Anonymous,Thank you for taking time to provide us with feedback on your stay with us. It is an honour to have hosted you and we are glad to hear that you enjoyed your stay. Looking forward to having you again.Regards,