Note fondée sur 63 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,5 sur 5
63 % des clients le recommandent
3,8 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur

complexe hôtelier sans charme

Publié le 27 oct. 2015 sur Expedia
Pour : sa proximité de la frontière sud africaine
Contre : donner de la chaleur à l’hôtel, les plafonds sont abîmés, il pleut dans le hall de l’hôtel quand il pleut dehors
Emplacement : quartier résidentiel de Maséru, mais sentiment d'insécurité dès que l'on quitte l'enceinte de l'hotel
complexe hôtelier sans caractère, les chambres sont propres mais ressemblent à toutes les chambres des grands groupes hôteliers.Si vous avez le malheur d'y séjourner un weekend ,la piscine ressemblera à une piscine municipale mais pas à un endroit de détente, tellement les enfants de tout le quartier viennent y barboter. La wifi n'est pas gratuite comme cela est précisé sur le site Le personnel de restauration est très agréable , le restaurant propose des formules à un bon rapport qualité prix
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2024 sur Hotels
It was a good stay. Comfortable, clean and good fresh food. The only thing they could improve on are plugs/ cellphone charging points in the room.
5 sur 5
par un voyageur

Good Hotel with Great Staff

Publié le 5 avr. 2024 sur Hotels
Stayed here on a short 3 day business trip to Lesotho. The staff were excellent. Welcoming, friendly and helpful. The hotel was clean, the beds were comfortable and the bathrooms looked to have been recently updated. It also looked as if the rooms had been recently updated with new floors, paint and lighting. The room furniture was a bit dated and worn and our room looked to have had some water damage as one part of the wall was pealing and cracking. The food in the restaurant was good and the dining room staff was great. We would recommend and stay here again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 févr. 2024 sur Expedia
The life guard for the pool left early on one day but we were provided with alternate services which was really great.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 févr. 2024 sur Expedia
Clean, comfortable room with two double beds for just myself as a solo traveler; a beautiful pool area. Fantastic buffet dinners and breakfasts — these were the real highlight and the big sellers for me!!! Excellent, flavorful, fresh food!
5 sur 5
par un voyageur

A real pleasure

Publié le 29 janv. 2024 sur Hotels
Avani Lesotho Hotel and casino was a real pleasure during my week long stay. The restaurant never ceased to dissapoint with a superb buffet each evening and wonderful and changing variety for breakfast. Thanks to all the restaurant team, front desk and chambre maids.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 déc. 2023 sur Expedia
快適なホテルだがスーパーやレストランは少し遠い
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 nov. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 nov. 2023 par Emma, Gestion de l’hôtel
Dear Catherine,Thank you for taking your time to review and rate your overall experience at our property. It is our pride to always provide the comfort of a home away from home, great space and exceptional hospitality experience and where we fell short of our brand promises, we apologize for the shortfall. Looking forward to welcoming you in the near future.Regards-Front Office Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 avr. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 nov. 2023 par Emma, Gestion de l’hôtel
Dear Refiloe,Thank you for taking time to review and rate us. It has been a great pleasure to have you stay with us. Our everyday aim is to exceed guests' expectations and we are glad to hear that you had a great stay experience. Hoping to have you back in the near future.Regards-Front Office Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 mars 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 nov. 2023 par Emma, Gestion de l’hôtel
Dear Shawn,Thank you for taking time to rate your experience at our hotel. It is our signature to provide guests with exceptional service and we are delighted to hear that you enjoyed your stay. We look forward to having you back in the near future.Regards-Front Office Manager