Note fondée sur 820 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur de Longueuil

Agréable séjour

Publié le 11 juill. 2019 sur Hotels
Nous y étions pour 4 jours. Comme nous ne sommes pas joueurs, nous avons visités les alentours. À seulement 1 hre de Newport,RI, 45 minutes de Providence RI. À quelques minutes des plages, et bien autres. Superbe resort, avec d'excellentes tables pour manger. Nombreuses boutiques, spa et piste de karting ainsi qu'un zipline. Nous avons adorés notre séjour au Foxwoods resort.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 oct. 2024 sur Expedia
The stay at the Fox Tower was great. The room was clean and the staff was accommodating.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 oct. 2024 par Foxwoods Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Good morning, Paul,Thank you so much for your kind review and thoughtful comments about your recent stay with us! We're thrilled to hear you had an excellent experience, and your feedback means a lot to our team.We look forward to welcoming you back in the future!Foxwoods Hotel Management
5 sur 5
par un voyageur

Great Stay

Publié le 13 oct. 2024 sur Hotels
Great stay ! No complaints.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 oct. 2024 par Foxwoods Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Good morning, Luz,Thank you for your perfect 10/10 review and kind words—it means the world to us!Foxwoods Hotel Management
5 sur 5
par un voyageur

Fox Tower

Publié le 10 oct. 2024 sur Hotels
Great time, and room was immaculate. Would have been nice to have coffe maker in room
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 oct. 2024 par Foxwoods Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Good afternoon, Maryjo,Thank you for your wonderful review of our hotel! We're thrilled to hear you had an excellent stay. We apologize for the inconvenience you experienced in locating the coffeemaker in your room. Your feedback is invaluable, and we’ll ensure better signage for our amenities.We hope to welcome you back soon!Foxwoods Hotel Management
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 oct. 2024 sur Expedia
Loved large resort
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 oct. 2024 par Foxwoods Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Good morning, Daniel,Thank you for your 5/5 review and kind words—we're thrilled you enjoyed your stay, and we look forward to welcoming you back to explore even more of our large resort!Foxwoods Hotel Management
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 oct. 2024 par Foxwoods Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Good morning, Cameron,Thank you for your feedback and for staying with us. We’d love to know what we could improve to make your next stay even better—your input is important to us!Foxwoods Hotel Management
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 oct. 2024 par Foxwoods Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Your support means everything! We can’t wait to see you back at our hotel!Foxwoods Hotel Management
4 sur 5
par un voyageur de Bristol

Publié le 7 oct. 2024
Great getaway
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2024 par Foxwoods Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your kind words! We can't wait to welcome you back for another unforgettable stay!Foxwoods Hotel Management
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2024 par Foxwoods Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Your feedback is like sunshine to us! We can't wait to have you back!Foxwoods Hotel Management
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 oct. 2024 par Foxwoods Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for brightening our day! We hope to see you back here soon!Foxwoods Hotel Management