Note fondée sur 14 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
75 % des clients le recommandent
3,6 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,2 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 juill. 2021 sur Hotels
Hôtel très bruyant aucune insonorisation Salle de bain dégage des mauvaises odeurs à cause de la plomberie qui fuit du lavabo et la douche le sol toujours trempé
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 mai 2021 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 nov. 2019 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 oct. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 oct. 2019 par Charbel Zgheib, Gestion de l’hôtel
Dear Traveler, Thank you for your review and for choosing our resort. We are happy that you enjoyed your stay and we are looking forward to having you again as a guest in our resort. Warm regards
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 sept. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 sept. 2019 par Charbel Zgheib, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Thomas, Thank you for your review and for choosing our resort. We are happy that you enjoyed your stay and we are looking forward to having you again as a guest in our resort. Warm regards
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 sept. 2019 sur Hotels
The hotel is great. The service was excellent and the front desk super helpful and nice. You can’t heat the price. The pool is excellent. It’s not luxury comfort but rooms are clean with a good bed and strong air conditioning plus a mini kitchen. It’s a 20 minute walk from town which is fine during the day but bring a flashlight at night. Uber is 3 dollars.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 sept. 2019 par Charbel Zgheib, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Paul, Thank you for your review and for choosing our Resort. We are happy that you enjoyed your stay and we are looking forward to having you again as a guest in our hotel. Warm regards
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 juin 2019 sur Expedia
I would love to spend another day at the pool again, the ambiance is very nice and the pool is clean, but the room is a little expensive since it's mainly a chalet not a hotel room, the interior is very poor. Also, we had a late check in around 11:30 pm, the parking was extremely crowded and the stuff weren't prepared, so we had to park one of our 2 cars on the main road.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juin 2019 par Charbel Zgheib, Gestion de l’hôtel
Dear Traveler. Thank you for your review and for choosing our Resort. I’m happy that you enjoyed your stay and I’m looking forward to having you again as a guest in our Resort
4 sur 5
par un voyageur

Helt ok

Publié le 13 août 2018 sur Hotels
Helt ok hotell. Det bästa med stället är själva poolområdet som är en attraktiv plats att bada på! Beachpartyt på söndagar rekommenderas.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2018 par Charbel Zgheib, Gestion de l’hôtel
Dear Traveler. Thank you for your review and for choosing our Resort. I’m happy that you enjoyed your stay and I’m looking forward to having you again as a guest in our Resort.
3 sur 5
par un voyageur

Inte fullt nöjd

Publié le 9 août 2018 sur Hotels
För dyrt för kvaliten! Rum med pentry men inga kökstillbehör finns tillgängliga. Hade förväntats mer för det priset. Dock fin utsikt över pool och strand.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2018 par Charbel Zgheib, Gestion de l’hôtel
Dear Guest. I appreciate your positive feedback about our hotel. We do take pride in catering to our guests’ needs the best way we can. If you’re traveling to our area gain soon, don’t hesitate to call us
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 juill. 2018 sur Expedia
not what we expected room is very basic hotel facilities are very poor
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 oct. 2018 par Charbel Zgheib, Gestion de l’hôtel
Dear Sir, Thank you for your candid feedback. I am very sorry to hear that your stay at the hotel was not up to par. Please note that this information has been passed on to our concerned staff. Despite this, we hope to be able to welcome you back on a return visit. Best Regards