Note fondée sur 463 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Quiet and pleasant
Publié le 26 juill. 2015 sur HotelsNice place for a rest after a good day of work
par un voyageur
Publié le 26 oct. 2024
par un voyageur
Publié le 24 août 2024 sur Expedia
Breakfast had a good variety except no microwave to heat cold, hard cinnamon roll.
Towels were thin and rough. Like sandpaper!
par un voyageur
Publié le 9 août 2024 sur Expedia
Nice
par un voyageur
Publié le 6 août 2024 sur Expedia
Facility was clean the breakfast bar nice.
The AC in Rm 200 did not get cool enough. The address to the hotel on Broadway St takes you to an empty lot- not fun late at night. The $50 deposit process should have been automatically applied when I presigned for the rm, especially since the presign process was supposed to speed up check-in process. Front desk staff did not speak clearly and did not smile once at check-in or in the morning at checkout, although he did say Good morning which I appreciated.
par un voyageur
Publié le 2 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 29 juill. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 25 juill. 2024 sur Expedia
Staff was friendly and professional.
par un voyageur
Publié le 24 juill. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 23 juill. 2024 sur Expedia