Note fondée sur 61 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 17 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
We appreciate your feedback
par un voyageur
Publié le 15 août 2024 sur Expedia
Honestly the way Sunday is advertised on Expedia is False when you come to the property… It’s Old and Run down .. Hardly any Guest on Property.. I did NOT enjoy my stay!A A motel is what’s it’s like or worst!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear guest,The pictures of the hotel are exactly what we offer; I would know because I take the pictures myself with my phone. I'm surprised to hear that you did not enjoy your stay, as you expressed no complaints to us at any point during your time with us. Everything we advertised was provided to you
par un voyageur
Publié le 2 août 2024 sur Expedia
The property can't be compared to the photos. The pool was lovely though.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback.
par un voyageur
Publié le 31 juill. 2024 sur Expedia
My stay at Sunbay was nice. We visited off peak season so the entire place was quite and we had the pool to ourselves. The staff were courteous. The breakfast however could use some more variety. It's difficult eating eggs, bacon, baked beans, potatoes or sausage several different ways everyday if you're there for more than 3 days. Overall experience not bad. The bed in our room was quite comfortable and the rooms were clean.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback
par un voyageur
Publié le 2 juill. 2024 sur Expedia
The location was good. Easy access to public transportation.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juill. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review.
par un voyageur
Publié le 22 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juill. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for leaving a review.
par un voyageur
Publié le 19 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juill. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback.
par un voyageur de Four Oaks
Publié le 18 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 juin 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback
par un voyageur
Publié le 5 juin 2024 sur Expedia
Receptionist from 2pm and manager and security are horrible they make up rules that are not posted their communication and customer service skills are terrible. Breakfast was disgusting and the cooks doesn’t know the difference between egg whites and omelette overall very terrible experience would never go back or recommend anyone to go there plus the bathroom water smells like sewer
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 juin 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear readers,Sometimes, some guests make unreasonable requests of us or want to do things that are against the hotel policies. No matter how politely we explain the rules and reasonings behind them, some guests become entitled and angry. The first thing they do is attempt to threaten us with a bad review. Regardless, we will stand by our principles always and treat every guest with respect and professionalism. Regards.Adam Broome General Manager
par un voyageur
Publié le 29 mai 2024 sur Expedia
The air conditioning system shiuld be placed on the other side of the room so that the cold air would not be directly above you.
The receptionist was very professional
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 mai 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank yo for your review.