Note fondée sur 923 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 sur 5
75 % des clients le recommandent
4,0 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 avr. 2023 sur Expedia
Old and dirty
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 avr. 2023 par El Cid Resorts, Gestion de l’hôtel
Dear Frederic,We are sorry to hear that we did not meet all your expectations regarding the facility.We are taking care of the cleanliness and maintenance.We hope you can reconsider giving us another chance to attend you.Sincerely,El Cid resorts.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 mars 2022 sur Expedia
Cet établissement est muni d'une très grande surface pour nager, avec beaucoup d'options pour s'amuser dans l'eau avec les tous-petits, incluant des glissades. L'eau est chauffée, ce qui assure un grand confort. L'option "tout inclus" s'est avérée décevante cependant, plusieurs choses n'étant pas incluses (internet, l'accès à certains endroits de restauration). Le restaurant "japonais" est à proscrire, celui-ci offrant une nourriture horrible. Vraiment!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mars 2022 par El Cid Resorts, Gestion de l’hôtel
Merci d'avoir pris le temps de partager vos commentaires avec nous ici. Nous sommes heureux d'apprendre que votre expérience globale a été bonne. Nous continuons à travailler sur les domaines où il est possible de prendre des mesures correctives. Nous nous réjouissons de votre prochain retour pour vous accueillir. Les salutations,
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
Nos dieron una habitación más chica. La habitación que reservamos es de 37 mts y l que nos dieron no era ni de 20 metros. Se molestaron cuando les comentamos que no nos interesaba participar en sus charlas de venta de tiempo compartido. Nos dieron las habitaciones más viejas del hotel y nos dieron una habitación del hotel moro en lugar del hotel real castilla. No nos quisieron dar factura
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2024 par El Cid Resorts, Gestion de l’hôtel
Estimada Guillermina,Agradecemos que se haya tomado el tiempo de compartir sus comentarios por este medio, lamentamos mucho escuchar que hubieron ciertos detalles que afectaron su experiencia con nosotros.Tomaremos las acciones pertinentes para seguir mejorando nuestros servicios.Esperamos nos de la oportunidad de atenderle nuevamente.Atentamente,El Cid Resorts.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 sept. 2024 sur Expedia
Tiene muy pocos camastros en la alberca y lamplata para la cantidad de huespedes que maneja. Las habitaciones del cid castilla ya se ven muy viejas
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2024 par El Cid Resorts, Gestion de l’hôtel
Estimado Huésped,Queremos darle las gracias por tomarse unos minutos de su tiempo en compartir sus comentarios por este medio. Le aseguramos que se reforzará la situación de los camastros y de igual manera la remodelación de las instalaciones.Esperamos nos de la oportunidad de poder atenderle en otra ocasión.Atentamente,El Cid Resorts.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 sept. 2024 sur Expedia
Pool and beach was accessible
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 sept. 2024 par El Cid Resorts, Gestion de l’hôtel
Dear Cynthia,Thank you so much for taking the time to share your comments regarding your experience.We are glad to know that overall you had a good time.We will be waiting for your return.Sincerely,El Cid Resorts.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 sept. 2024 sur Expedia
A group of us spent 4 nights at the property in September of 2024. We are between 52 and 71. It wasn't the correct property for us. It is really geared towards families, and multiple generations at that. We all live in Mexico and have proficient Spanish. The property is showing deferred maintenance, and, at times, was really dirty from the crowds. That said---the staff, to a person, were delightful. They were friendly, helpful and seemed to genuinely be glad that we were there. Our biggest problem was that 3 of us booked with Expedia and the other two booked directly with the hotel. There was a marked inequity in the bracelets and the benefits that came along with them. We were constantly given incorrect information on what we could/could not do, where we could/could not eat. On the last full day---the two who didn't book with Expedia paid for an upgrade. Well, due to poorly advised staff members, this resulted in an even bigger problem. They jumped levels above us. It was a problem when they were assured we could all go to the marina for dinner. Once we arrived, the staff had to tell us that this wasn't the case. We could join our newly upgraded friends for dinner but would have to pay the menu prices. We did this, it was never about the money. The real problem is that there was never one clear explanation of the levels of all-inclusive packages.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 sept. 2024 par El Cid Resorts, Gestion de l’hôtel
Dear John Robert,First of all, we would like to thank you for taking the time to share your feedback regarding your recent stay at el Cid Castilla. We are sorru to read the misunderstanding regarding the benefits of the all inclusive and the Elite package.We have 3 different kind of packages: all inclusive, EP, and all inclusive elite for all the different needs our guest will ask for.We hope you can give us the chance to continue being your choice and help you to chose the best option for you and your family and friends.Sincerely,El Cid Resorts.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2024 par El Cid Resorts, Gestion de l’hôtel
Estimada Alvania,Agradecemos que se haya tomado el tiempo de calificar nuestros servicios por este medio.Estamos contentos de saber que disfrutó de las atenciones.Esperamos su regreso al Cid Castilla.Saludos Cordiales,El Cid Resorts.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2024 par El Cid Resorts, Gestion de l’hôtel
Estimado Omar,Agradecemos que se haya tomado el tiempo de calificar nuestros servicios por este medio.Estamos contentos de saber que disfrutó de las atenciones.Esperamos su regreso al Cid Castilla.Saludos Cordiales,El Cid Resorts.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2024 sur Expedia
.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par El Cid Resorts, Gestion de l’hôtel
Estimado Juan Carlos,Queremos darle las gracias por calificar nuestros servicios por medio de Expedia.Esperamos poder seguir siendo su elección en futuras estadías.Saludos Cordiales,El Cid Resorts.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2024 sur Expedia
Excelente
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par El Cid Resorts, Gestion de l’hôtel
Estimada Rocio Elizabeth,Muchas gracias por tomarse el tiempo de escribir sus comentarios por este medio. Estamos contentos de saber que disfrutó de su experiencia.Esperamos su regreso al puerto para atenderle.Saludos Cordiales,El Cid Resorts.