Note fondée sur 1 521 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
4,3 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 mars 2022 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur de Weedon

Publié le 5 déc. 2021 sur Expedia
Basse saison donc tranquille. Ascenseurs extrêmement lents. Buffet libre-service, devient vite sec et mal garni. On mange tous les jours la même chose. Faux resto, rien à la carte, etre obligé d'utiliser leur appli pour avoir du service. Un immeuble beaucoup trop gros
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 oct. 2024
The hotel it self was horrible, old, smelly, dirty, ac didnt work. THe beach was full with locals, blocking the view to the beach. They only had 2 types of beer the drinks were not good and not to mention their food, we got food poison. We travel all the time, and this had never happen to us.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 oct. 2024 par Online Reputation Manager , Gestion de l’hôtel
Dear valerio valentin,We really appreciate that you took the time to evaluate us and to share your feedback.We are disappointed that there were some inconveniences that made an impact on your overall experience. Please rest assured that we will pass your comments to corresponding departments for further consideration as we know there is always room for improvement and we truly hope that you will give us a chance to host you soon again and share a more enjoyable experience.With best regards,Hotel Riu Emerald BayOnline Reputation Manager
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 sept. 2024
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 sept. 2024
Checkin and checkout was fantastic, but the lobby is un-air conditioned and hot, dated with no view of the gorgeous ocean. The only air conditioned areas were the restaurants, room and bar our kids weren’t allowed into. Room was not very clean. Mini fridge was never restocked until I requested it the day before be left. Inside restaurant service was good but the food was the same every single day! It was good but you get sick of it. The pool areas were disgusting and dirty. No poolside service. The bars seemed understaffed and service was super rude. No room service. Not much to do besides the water slides. We were so disappointed as our other all inclusive experiences were amazing. We will never be coming back.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par Hotel Riu Emerald Bay Online Reputation Manager, Gestion de l’hôtel
Dear María,Thank you very much for choosing Riu and for sharing your feedback. As we strongly believe that customer comes first, it is truly saddening to find that you were not completely satisfied with your recent stay and that there were some aspects that overshadowed your experience.All our hotels fulfil the international hygienic norms. For instance, beddings and towels are washed and dried according to the correct temperature limits as set out by general hygiene instructions.Our staff is constantly working to keep our property clean and well maintained. This includes the cleaning of the pool and all our facilities on a daily basis. We are sorry that you left our resort thinking otherwise.Nonetheless, the departments in charge will be notified.Best Regards,Hotel Riu Emerald BayOnline Reputation Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2024 sur Expedia
Muy buen servicio y excelentes instalaciones
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 août 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 août 2024 sur Expedia
Este hotel tiene todo, grandes restaurantes, muchas albercas, deliciosas bebidas, personal atento y shows nocturnos. Particularmente me encantó el área de niños, mis hijos se divirtieron mucho en los toboganes. Vuelvo pronto con toda seguridad.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2024 par Online Reputation Manager, Gestion de l’hôtel
Estimado/a Karla,Gracias por su estupenda reseña y por pasar un tiempo con nosotros en el Hotel Riu Emerald Bay.Estamos encantados de haber estado a la altura de las expectativas que tenías puestas en nosotros.Nos encantaría volver a recibirle pronto. Hasta entonces, le deseamos todo lo mejor.Hotel Riu Emerald BayOnline Reputation Manager
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 août 2024 sur Expedia
La comida es muy de mala calidad
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Hotel Riu Emerald Bay, Gestion de l’hôtel
Estimado Lius,Muchas gracias por elegir Riu y por compartir su reseña.Como creemos firmemente que los huéspedes son lo primero, lamentamos leer su insatisfacción, ya que siempre tenemos como objetivo ofrecer la mejor experiencia. Con el fin de satisfacer todas las expectativas de los huéspedes en cuanto a la comida, nuestro buffet principal y los restaurantes temáticos ofrecen una gran selección de platos locales e internacionales exquisitamente presentados que se preparan a diario con el máximo cuidado y utilizando ingredientes frescos. Lamentamos no haber estado a la altura de sus deseos y revisamos a diario nuestra oferta gastronómica, combinando calidad y variedad para todos los gustos.Hemos transmitido sus comentarios al departamento de dirección para un seguimiento adecuado.Atentamente,Hotel Riu Emerald BayOnline Reputation Management
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 août 2024 sur Hotels