Note fondée sur 434 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 sur 5
85 % des clients le recommandent
4,0 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 sept. 2024 par R, Gestion de l’hôtel
Dear guestThank you for staying with us. Your feedback is really important to us as a valued guest. Have a great day.Thank youManagement
1 sur 5
par un voyageur

over priced for the conditions

Publié le 5 août 2024 sur Hotels
was not clean, water damage, dirt and gunk all over the floor and walls. the shower had pubes all in the tub and wore sandals to feel somewhat okay while showering.
2 sur 5
par un voyageur

Sleep in your car

Publié le 2 août 2024 sur Hotels
Should have slept in my car
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 août 2024 par Volly, Gestion de l’hôtel
Dear guestThank you for staying with us. We really apologized for your inconvenience. We hope to see you again in future and give us another chance to provide better service. Have a great day.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 juill. 2024 sur Expedia
Veniamos de un largo viaje y decidimos reservar 30 minutos antes de llegar porque veniamos cansados. Cuando llegamos, una total decepcion. La habitacion daba asco, manchas de sangre por las paredes y en algunas partes de la alfombra, como que hubiese habiado chinches en algun momento y no fueron capaces de limpiar o pintar de nuevo las paredes. Afortunadamente revisamos y no habia, pero era desagradable el sitio. Adicional me cobraron un deposito previo en caso de daños, y por limpieza, algo que no paso en los otros hoteles de mejor calidad. Y que se podia dañar en este hotel que ya no estuviese dañado. Ofrecian desayuno en la pagina, pero no habia nada, solo un cereal que se veia viejo (tampoco iba a comer alli). El personal no fue muy receptivo. NO LO RECOMIENDO!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 août 2024 par Volly, Gestion de l’hôtel
Dear guestThank you for staying with us. We really apologized for your inconvenience. We hope to see you again in future and give us another chance to provide better service. Have great day.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 juill. 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 juin 2024 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 juin 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 mai 2024 sur Expedia
Room was clean and it was quiet also The water pressure was okay Reasonably priced too
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 mai 2024 sur Hotels
Good mattress, small breakfast
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 mai 2024 sur Expedia
I was there just to get a nights sleep. My only suggestion is the bathroom needs a good scrubbing next to baseboards. I understand it is an older establishment.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mai 2024 par Wally , Gestion de l’hôtel
Thank you dear guest for your time to give us your feedback. It means a lot for us. And we will assure to get better in which we are lacking and continue to serve you at our best way.