Note fondée sur 914 évaluations de clients
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3,9 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Good experience
Publié le 21 sept. 2024 sur HotelsEverything was ok! Just a lot of noise in the morning, you can hear a lot of noise in yhe hallway
par un voyageur
Publié le 20 sept. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 19 sept. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 18 sept. 2024 sur Expedia
A comfortable stay and nest of some restaurants and mall
par un voyageur
Publié le 18 sept. 2024 sur Expedia
Excelente ubicacion.
par un voyageur
Cómodo y excelente ubicación
Publié le 17 sept. 2024 sur HotelsEs mi opción cada vez que viajo a Mc allen. Muy práctico, rápido servicio, excelente desayuno y ubicación. Ni siquiera me cruza por la mente buscar otra opción
par un voyageur
Publié le 14 sept. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 13 sept. 2024 sur Expedia
Pros: decent coffee at breakfast, fitness center, mini fridge, location.
Cons: super slow wifi, awful breakfast, terrible bed, poor room noise isolation from other rooms and hall
par un voyageur
Publié le 12 sept. 2024 sur Hotels
par un voyageur
OH Oh
Publié le 12 sept. 2024 sur HotelsEl cuarto estaba limpio y cómodo .,almohadas poco chicas.
Pero encontre un cucaraco en la bañera porque no tenia el tapón la tina .
En el desayuno siempre tienen alguna salchicha o alguna carne para convidar con el huevo y no había.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 sept. 2024 par Miss Avalos, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your feedback regarding your recent state with us at Baymont by Wyndham I want to sincerely apologize for the issues you encountered, and I deeply regret that your experience did not meet the high standards that we strive to maintain. Please know that this is not typical of the level of service we aim to provide and we have already taken steps to address these concerns your comfort and satisfaction are our top priorities and it is clear that we fell short during your visit we appreciate your feedback as it allows us to improve our services for all our guests I would like to assure you that we are taking your common seriously and we are implementing additional training and procedures to prevent these issues in the future.Once again, I apologize for the inconvenience and disappointment you experienced. We hope you have the chance to welcome you back to Baymont by Wyndham and restore your faith in our service.