Note fondée sur 66 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,2 sur 5
67 % des clients le recommandent
3,4 Propreté de la chambre
3,4 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 8 juill. 2024 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 31 mai 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Decent stay. Older, well-maintained property

Publié le 13 avr. 2024 sur Hotels
Comfortable 60's era roadside motel. In good repair and everything worked.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 avr. 2024 sur Expedia
ok
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 mars 2024 sur Expedia
Great parking and easy access. Only fuss i have is appliances in my hotel were not good tv remote was completely broken and bathroom could use a touch up
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 déc. 2023 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 déc. 2023 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 nov. 2023 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

It's okay

Publié le 25 sept. 2023 sur Hotels
The TV didn't work. The a/c controls didn't work.
1 sur 5
par un voyageur de Concord

Publié le 3 août 2023 sur Expedia
Expedia should stop listing this property. #1: it’s a 50 mile detour off Interstate 10, and the town of Ft Stockton is MUCH more convenient. The town of McCamey is a near-ghost town. The first room I was shown had sand in the bed, and it became OBVIOUS that the sheets had not been changed from the prior guest. There was no breakfast as advertised, the room had only decaf coffee and I was told without apologies that none was available. Do the public a favor, tell the public to drive on to Ft Stockton and warn them against this place.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2023 par Josue Garcia , Gestion de l’hôtel
Dear customer, we regret that the city and the property have not been to your liking. We appreciate your suggestion to improve our hotel more and more. Thank you and we hope you will visit us again soon.