Note fondée sur 269 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par jean francois de Ceyreste
Hotel refait à neuf
Publié le 13 sept. 2015 sur HotelsHotel refait à neuf,très bon accueil, très bon rapport qualité prix, loin de la circulation, tout confort
par un voyageur
Publié le 12 mai 2023 sur Expedia
Roach infestation
par un voyageur
Mal desayuno
Publié le 6 sept. 2022 sur HotelsMal desayuno. Lo venden como desayuno continental y solo habia cafe, jugo, cereales y muffins y dos mesas pequeñas para desayunar. No deberian ofrecer el servicio
par un voyageur
Would stay again
Publié le 5 sept. 2022 sur HotelsVery clean and comfortable
par un voyageur
Publié le 4 sept. 2022 sur Expedia
it was a good stay
par un voyageur
Publié le 6 août 2022 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 3 août 2022 sur Expedia
I would like this property to spray or add some air freshener to each room because some people break the rules and smoke in non-smoking rooms and it smells horrible.
par un voyageur
Publié le 18 juill. 2022 sur Expedia
Check in the bathroom was so dirty it had blood on the tub.The tub and toilet haven't been clean in days. The sheets hasn't been change it was make up on the sheets and pillow cases. The room was just nasty and dirty overall.
par un voyageur
great for an overnight
Publié le 1 juill. 2022 sur HotelsThe mattress was needing some TLC. Upon check out we tried to let them know that the sink was really clogged but there was a language problem through the outside night window. Breakfast is from 6am, NOT 5:55, the door was locked.
Try fried tomato buffet for food.
par un voyageur
Publié le 12 juin 2022 sur Hotels