Note fondée sur 936 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 mai 2019 sur Hotels
Le chauffage ne fonctionnait pas ou plutôt faisait un bruit énorme sans chauffer la pièce. Dommage. et le matin à 8h, la femme de ménage est rentrée dans la chambre sans prévenir. pas classe. la Wifi d'une complexité....
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 17 août 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 août 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 août 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur de Dayton

Publié le 6 août 2024 sur Expedia
We had exceptional service from three individuals at the Tyson's Corner Hilton: Jack Heffron, Front Desk, Felipe, and Khan, hotel drivers for local transportation. Jack was fantastic at getting me accurate local information and hotel services. Five stars! Felipe and Khan drove us around and gave us great information on where to eat and go! They took an interest in what we wanted to do and gave us great suggestions. Again, five-star service! The restaurant menu needs to be rethought. It seemed disjointed, and the pricing was out of proportion with what was available. $48.00 for breakfast for two is only for the corporate expense accounts.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Ralph,Thank you for sharing your review with us. We are glad you enjoyed your overall visit and appreciated our staff members. Please know that we price our dining services competitively, and we always strive to deliver the full value that our guests expect. Nevertheless, it was a pleasure having you here, and we hope to have another chance to welcome you back in the future.Stacie Bladen,Director of Rooms
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 août 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 août 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 août 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juill. 2024 sur Expedia
Generally good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 août 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. We're glad you had a pleasant stay overall. It was our pleasure to welcome you to Hilton McLean Tysons Corner, and we look forward to going above and beyond for you on your next visit.Stacie Bladen,Director of Rooms
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juill. 2024 sur Expedia
The breakfast and service was absolutely awesome. The food choices were great as well as the really professional and and very polite staff
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear David,Thank you for visiting Hilton McLean Tysons Corner and for your positive feedback regarding our delicious breakfast and delightful service. We appreciate your kind words and look forward to welcoming you back soon for another terrific stay. Stacie Bladen,Director of Rooms