Note fondée sur 220 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Bien tout confort et chic
Publié le 3 juill. 2019 sur HotelsBon hôtel dans le centre de medan. La chambre DELUXE était très confortable et spacieuse. Bon petit déjeuner. La réception se trouve au 9eme étages. Le Check-in était un peu long cependant . Pas loin à pied de point center avec magasin et restaurant.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 juill. 2019 par Nurul Fathia , Gestion de l’hôtel
Cher Kevin, merci d'avoir choisi Aryaduta Medan pour votre récent séjour. Nous sommes heureux que vous ayez trouvé notre hôtel à votre goût et nous sommes à la hauteur de vos attentes. Nos collègues sont déterminés à offrir à nos clients une expérience inoubliable à Aryaduta Medan. Merci pour vos commentaires positifs et au plaisir de vous revoir, que ce soit pour affaires ou pour loisirs. Cordialement, Nurul Fathia Chargée des relations publiques
par un voyageur
Publié le 26 août 2014 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 8 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 5 août 2024 sur Expedia
This is a great place for the price. The room, pool, and breakfast are all top notch. I would highly recommend staying here
par un voyageur
Publié le 12 juill. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 7 juill. 2024 sur Expedia
Solides Hotel. Alles nicht mehr ganz so modern. Große Frühstücksauswahl. Zimmer/Bad könnte noch ein wenig sauberer sein.
par un voyageur
Publié le 2 juill. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 26 juin 2024 sur Expedia
The staff is friendly and helpful
par un voyageur
Luxury hotel - but didn't cater for vegetarians
Publié le 15 juin 2024 sur HotelsThis is a beautiful hotel. The room I was given was one of the biggest hotel rooms I've ever seen! Pure luxury.
One negative is that I ordered rice with vegetables, after explaining I'm vegetarian, but they brought vegetables cooked in a fish sauce with shrimp. After complaining, they brought me a different meal and a free drink. However, a chef in a 4-5* hotel should know that the definition of a vegetarian is simply no meat and no fish (pescatarians eat fish, but vegetarians don't)!
I also had an in-room massage, which was supposed to be for 90 minutes but was only 60. So be careful with the agreed time of any treatments.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juin 2024 par Author, Gestion de l’hôtel
Dear Ms. Jennifer,
Warmest Greetings from Aryaduta Medan!
Thank you for choosing Aryaduta Medan as your preferred accommodation and taking your valuable time to review us. In regards your dining experience, we do apologize for this inconvenience, please accept our sincerest apology. Thank you for highlighting the issues to us and rest assured that your feedback has been shared with the respective department head for further review and improvement.
Once again, our sincere apology for the inconvenience and we understand that we would not be able to change the experience you have had, however should we be given the opportunity, we will try our best to make it up to you on your next visit to Aryaduta Medan.
Sincerely Yours,
Silvey Tangkilisan
General Manager
par un voyageur
Publié le 1 juin 2024 sur Wotif
Pretty central location to the middle of the town.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 juin 2024 par Author, Gestion de l’hôtel
Dear Ms. Susan,
Warmest Greetings from Aryaduta Medan!
Thank you for choosing Aryaduta Medan as your preferred accommodation and taking your valuable time to review us.
Once again, on behalf of the entire hotel team, I would like to thank you for your recent stay. We look forward to welcoming you back at Aryaduta Medan in the near future.
Sincerely Yours,
Silvey Tangkilisan
General Manager