Note fondée sur 9 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 27 mai 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 25 mai 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 23 mars 2023 sur Expedia
Good servic
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 mars 2023 par iksan, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. HusnayatWe would like to thank you for choosing Swiss-Belinn Gajah Mada - Medan as your accommodation choice during your stay in Medan.We will continue to maintain service and provide the best for all guests who will stay at Swiss-Belinn Gajah Mada Medan. We look forward to your return.Best Regards IksanReservation Team
par un voyageur
Publié le 30 oct. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 nov. 2022 par IKSAN, Gestion de l’hôtel
Dear Pak Ernest Salam Hangat dari Swiss-Belinn Gajah Mada MedanTerima Kasih atas masukan bapak, mohon maaf untuk ketidaknyamanan yang terjadi di bapak, kami akan meningkatkan terus untuk pelayanan dan menjadikan prioritas utama bagi kami untuk tamu yang akan tinggal di Swiss-Belinn Gajah mada Medan.Terimakasih
par un voyageur
Publié le 26 avr. 2021 sur Expedia
All Staff Very Humble and Friendly
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 avr. 2021 par Fachri, Gestion de l’hôtel
Dear our Guest
We would like to thank you for choosing Swiss-Belinn Gajah Mada - Medan as your choice of accommodation during your stay in Medan.
We look forward to welcoming you back
Sincerely,
Fachri
Asst. Front Office Manager
par un voyageur de CA
Publié le 23 nov. 2019 sur Expedia
Freindly staff and fast room service. Unique rooftop pool.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 nov. 2019 par Lia, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,
We would like to thank you for choosing Swiss-Belinn Gajah Mada Medan as your accommodation choice during your stay in Medan. We hope to see you again soon.
Kind Regards,
Reservation Team
par un voyageur
Publié le 12 nov. 2019 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 18 sept. 2019 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 24 déc. 2018 sur Expedia
I have ask for a room shoes because they only give one in my room but it takes about 2-3 hours for one shoes to delivered jn my room..
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 janv. 2019 par Fachri - Assisten Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Dear OurGuest,
We apologize for your long-awaited request, we make sure it will improve for the future so that when you return the stay will not happen again and to other guests.