Note fondée sur 204 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 sur 5
90 % des clients le recommandent
3,7 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur de FRANCE

Bon hôtel, petit déjeuner buffet correct

Publié le 11 mai 2018 sur Hotels
Pas trop loin des centres commerciaux et du centre ville. En taxi bien sûr. Il est très difficile de marcher sur les trottoirs en Indonésie où ils sont défoncés où remplis de mobylettes. Mais vu le prix des taxis avec Go-jek1€ le trajet....
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mai 2018 par General Manager of Swiss-Belinn Medan, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, Thank you for choosing Swiss-Belinn Medan for your recent stay. We are glad that you liked our location which is located in the center of Medan city. We hope that you enjoyed your stay here and we look forward for the pleasure of welcoming you again at Swiss-Belinn Medan.
3 sur 5
par Thierry de FRANCE

Publié le 4 juill. 2017 sur Hotels
très bon et copieux petit déjeuner
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2017
Dear guest, Thanks for choosing to stay at Swiss-Belinn Medan. I appreciate the time you took to review our hotel. We were happy to know that you enjoy our breakfast. I hope we get to see you again soon.
4 sur 5
par Olivier

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 mars 2015 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

新しく、快適に過ごせる。

Publié le 16 juin 2024 sur Hotels
まだ新しく汚れがすくない、シャワーの水回りも良かった。価格を考えればまた機会あれば利用したい。 ただ、部屋の中の固定電話の調子が悪い、トイレットペーパーの予備を置いてない(これは水洗の為?)、トイレットペーパーを設置する台が壊れている、など改善点も残る。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par General Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Our Valued GuestThank you for taking the time to share your feedback about your stay with us. We appreciate your kind words about the room condition and shower.We're glad to know you enjoyed your stay and would consider staying with us again. Your comments about the landline phone, toilet paper, and toilet paper stand are valuable to us. We apologize for any inconvenience caused by these issues. Rest assured, we are taking your feedback seriously and will address these problems promptly to ensure a more comfortable experience for future guests.We hope to have the opportunity to welcome you back and provide you with an even better stay.Sincerely,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 mai 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 mai 2024 par Swiss-Belinn Medan, Gestion de l’hôtel
Dear [Mr/Ms Spencer BrayThank you for taking the time to leave a review and for your kind rating of 8 out of 10. We're happy to hear you enjoyed your stay!We appreciate your feedback and are always looking for ways to improve the guest experience. Your insights are valuable to us, and we'd love to address any areas where we can enhance our services.In the meantime, we hope to welcome you back soon for a truly exceptional 10 out of 10 experience!Sincerely,
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 mai 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 mai 2024 par Swiss-Belinn Medan, Gestion de l’hôtel
Dear Ms Joanna,Thank you for taking the time to leave a review about your recent stay at our hotel. We appreciate all feedback, both positive and negative, as it helps us improve the guest experience.We would love to hear more about what fell short of your expectations during your stay. In the meantime, we'd like to assure you that we're always working to improve our services and amenities.Thank you again for your feedback.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 avr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 mai 2024 par Swiss-Belinn Medan, Gestion de l’hôtel
Dear Mr /Mrs Lay KeeThank you for leaving a review about your recent stay at our hotel! We're happy to hear you enjoyed your visit and rated us an 8/10.Knowing your feedback helps us identify areas for improvement and ensures future guests have an even more enjoyable experience.We appreciate you taking the time to share your thoughts. We hope to welcome you back again soon!Sincerely,
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 févr. 2024 sur Expedia
冷蔵庫は最高ランクの部屋にしかないので注意が必要です。コンセントが壊れていたので延長コードを持ってきてくれました。シャンプーなどはありません。洗濯機がないのも長期滞在にはつらかったです。Wi-Fiは安定して使えました。
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 janv. 2024 sur Expedia
Clean and private air conditioned room. Bed was not the most comfortable. Good wifi and nice hot shower.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 oct. 2023 sur Expedia