Note fondée sur 231 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Presque parfait, mais environnement bruyant
Publié le 26 oct. 2021 sur HotelsHôtel bien situé dans le quartier de Parque Lleras.
Accueil très sympathique et personnel très serviable.
Chambre spacieuse et literie confortable.
Petits déjeuners très bons et très beaux, pris le dernier jour sur le rooftop de l'hôtel.
Service de chauffeur pour l'aéroport géré par l'hôtel.
Le seul problème de l'hôtel est qu'il est très bruyant. Situé dans le quartier animé de Medellin, et notamment au dessus d'une boite de nuit, nous avons eu beaucoup de bruit et de résonance jusqu'à très tard la nuit. Idéalement situé si vous voulez profitez de la nuit de Medellin, mais pas si vous voulez vous coucher tôt.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 oct. 2021 par ANA MARIA ARCILA - REVENUE MANAGER, Gestion de l’hôtel
Hi Claire
Thank you for taking the time to write such a detailed review. All your comments are essential to improve our service. We are happy to know that you enjoyed your stay at The Somos Hotel, we take care of every detail to create a pleasant experience for each of our guests.
At this moment we are working together with those responsible for the bars located around the hotel to minimize the impact on our rooms, of the noise generated at night.
par un voyageur
Publié le 26 sept. 2024 sur Hotels
Hotel refused to check us in, and wanted to move us to their flat in a different location, and which cost half the price. They refused to refund the difference. They also refused to call us a taxi when we declined to the change, and asked for a refund. Classic "Bait and switch" tactic. No apology, very unprofessional staff sniggering and laughing when we were stressed trying to find out about the change. Photo shoot occurring in the reception. Various lies given re why they wanted to move us, including booking wasn't with them (despite being booked and paid for several weeks in advance, and hotel email confirming the floor we would stay in ), then no electricity etc etc ... Refused to prove this to us, and they just sniggered when we pointed out the marketing shoot that was going on!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 nov. 2024 par CAMILO, Gestion de l’hôtel
Hi Anonymus,Your comments make us want to do things better every day. We apologize about the inconvenience that you have got during your stay we will work to get better. Thank you for trusting The Somos, we hope to see you soon!
par un voyageur
Publié le 18 sept. 2024 sur Expedia
Awesome location and fun place to stay if you want to party since they have a cool rooftop
par un voyageur
Publié le 9 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2024 par CAMILO, Gestion de l’hôtel
Gracias por tu opinion, te esperamos en otra ocasion
par un voyageur
Publié le 6 sept. 2024 sur Expedia
Everything was great, excellent stay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 sept. 2024 par CAMILO, Gestion de l’hôtel
Gracias por tu calificacion, te esperamos en otra ocasion
par un voyageur
Publié le 4 sept. 2024 sur Expedia
La atención de los empleados, el restaurante y la habitación espaciosa.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 sept. 2024 par CAMILO, Gestion de l’hôtel
Gracias por tu calificaion, te esperamos en otra ocasion
par un voyageur
Publié le 23 août 2024 sur Expedia
El servicio fue increíblemente bueno. Volvería y lo recomendaría a ojos cerrados
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par CAMILO, Gestion de l’hôtel
Muchas gracias por tu calificacion, te esperamos nuevemente!!
par un voyageur
Terrible experiencia
Publié le 18 août 2024 sur HotelsNuestra experiencia fue terrible, nos ubicaron en el piso 9 al lado de un club bar y la música era tan fuerte que no pudimos descansar. Al contactar al personal para buscar alternativas la respuesta fue terrible y no nos ofrecieron una solución
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 sept. 2024 par CAMILO, Gestion de l’hôtel
Gracias por compartir tu opinión con nosotros. Vamos a investigarlo para intentar solucionarlo
par un voyageur
Publié le 16 août 2024 sur Expedia
Excelentes espacios, accesible para muchos lugares
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2024 par CAMILO, Gestion de l’hôtel
Gracias por tu puntuacion
par un voyageur
Publié le 6 août 2024 sur Expedia
Very nice hotel facilities but too noisy in the nights.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par CAMILO, Gestion de l’hôtel
Hi Raul,Your comments make us want to do things better every day. We apologize about the inconvenience that you have got during your stay, we will work to get better. Thank you for trusting The Somos, we hope to see you soon!