Note fondée sur 1 309 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 20 août 2024 sur Expedia
Mieux que rien mais bruyant et chambres vieillottes. L'emplacement est au milieu des routes et sans intérêt. Beaucoup de services offerts et petit-dejeuner honnête.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par Front Dest Agent, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback. We hope to see you again.
par un voyageur
Good overall
Publié le 9 août 2023 sur Hotelstrès bien reçu par les personnes du front desk qui ont répondues à mes demandes/attentes.
Chambre confortable, douche pas à la hauteur (peu de pression et vieillissant) mais c'est un détail. Plus gênant, le manque d'isolation phonique, le téléphone du voisin de chambre sonne, on peut suivre la communication sans trop de problème...
par un voyageur de HUNTINGTON BEACH
Publié le 13 sept. 2024
Staying at the rogue valley Inn Regency was a wonderful experience through and through. The staff was pleasant, and always readily available. Everything was as it should be, and for a motel offering free breakfast they rate among the tops. We thoroughly enjoyed our four nights at the facility and would recommend them to anyone planning a stay in Medford.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 sept. 2024 par Front Dest Agent, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback. Looking forward to seeing you again.
par un voyageur de MARTINEZ
Publié le 7 sept. 2024
Hotel and room are nice and in decent condition. Nice furniture in room and TV. Carpet is outdated, no USB available for now days electronic charging. But most importantly, no handle/support bars in the tub/shower. I noticed how easy it is for one to slip and get hurt, going in or out of that tub/shower.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 sept. 2024 par Front Dest Agent, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback. Looking forward to seeing you again. We do have rooms with grab bars available apon request.
par un voyageur
Publié le 26 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Thank you for staying with us. We appreciate your , Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback. We how to see you again.
par un voyageur
Publié le 26 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Front Dest Agent, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback. We how to see you again.
par un voyageur
Publié le 26 août 2024 sur Hotels
Pros: price was great, the property is clean, the service is great, the breakfast can’t be beat for a free hotel breakfast and the location is convenient.
Cons: needs to be updated, pillows are horrible, walls are so thin I could hear the person in the room next to us urinating, needs more than 3 chairs around the pool for people to sit and a place for people only swimming to set their belongings not to take one of the 3 chairs.
This is our second stay and honestly I would stay there again. It would just be lovely to see some improvements.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Front Dest Agent, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback. We how to see you again.
par un voyageur
Publié le 26 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Front Dest Agent, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback. We how to see you again.
par un voyageur
Publié le 26 août 2024 sur Hotels
Every time I stay here I'm always enjoying the stay !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Front Dest Agent, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback. We how to see you again.
par un voyageur
Publié le 25 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Front Dest Agent, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback. We how to see you again.