Note fondée sur 1 144 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 7 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 janv. 2024 par Aryan M., Gestion de l’hôtel
Hello JF, Thanks for rating us.
par un voyageur
Publié le 2 sept. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 sept. 2023 par Karan, Gestion de l’hôtel
Dear Charles, Thanks for taking time to rate us. We are glad that you enjoyed your stay. we look forward to serving you again.
par un voyageur
Publié le 5 juill. 2023 sur Expedia
Accueil peu chaleureux.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juill. 2023 par Nimrat, Gestion de l’hôtel
Dear Sylive,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Baymont by Wyndham Medicine Hat. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.Your feedback is very important to us, and I am saddened to hear that you did not enjoyed your stay. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent any future occurrences. Here at Baymont we continuously strive to meet your needs and expectations. We appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future.Sincerely,Nimrat
par un voyageur
Publié le 8 août 2022 sur Expedia
Très bien, a été bien rénové, moderne.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2022 par Baymont Inn Management, Gestion de l’hôtel
Thank You for your positive feedback with current stay with us.We hope to see you in future.Have a great day.
par un voyageur
Publié le 22 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 oct. 2024 par RITI, Gestion de l’hôtel
THANK YOU FOR RATING US
par un voyageur
Publié le 21 oct. 2024 sur Hotels
It was very enjoyable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 oct. 2024 par Riti, Gestion de l’hôtel
Thank you so much
par un voyageur
Publié le 18 oct. 2024 sur Expedia
Breakfast was not hot
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 oct. 2024 par Riti, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. I would like to apologize for the inconvenience during your stay,We will address your concerns and issues with our department managers. I hope you will give us another opportunity to serve you in future.Thank You
par un voyageur
Publié le 16 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 oct. 2024 par Riti, Gestion de l’hôtel
Thank you for rating us
par un voyageur de Mission
Publié le 16 oct. 2024 sur Expedia
Okay
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 oct. 2024 par riti, Gestion de l’hôtel
Thanks for rating us
par un voyageur
Publié le 14 oct. 2024 sur Hotels
Arrived after midnight after a late day event.
Check in a wonderful, great customer service. The next morning we requested a later check out due to an event later that day… the hotel refused to accommodate without a charge. Very disappointing as we had stayed a Wyndham hotel seven night on previous trips..but bc we booked through hotel.com they didn’t acknowledge the stays.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 oct. 2024 par Riti, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. I would like to apologize for the inconvenience during your stay,We will address your concerns and issues with our department managers. I hope you will give us another opportunity to serve you in future.Thank You