Note fondée sur 862 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 23 juill. 2024 sur Expedia
The room smell like somebody throw in it
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juill. 2024 par FLAMINGO MANAGEMENT, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, I would like to take this opportunity to thank you for taking the time to write a review about your experience at Flamingo hotel .At the onset, please accept my apologies for the difficulties experienced by you during your stay. Your feedback has been addressed and we will ensure that this does not occur in the future, we greatly value your patronage and hope you give us another opportunity to restore your faith in our services. We look forward to welcoming you again
par un voyageur
Un beau séjour, excellent service!
Publié le 15 sept. 2023 sur HotelsUn superbe séjour dans cet établissement. Le jeune homme à la réception Abhi était vraiment très gentil avec nous, nous avons eu un service impécable! La chambre était très bien, les lits confortables. Belle piscine mais le spa pas en fonction. Bon petit déjeuner le matin. Je recommande!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 oct. 2023 par quality inn, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, I would like to take this opportunity to thank you for taking the time to write a review about your experience at Quality Inn. Thankyou for your rating, we are really grateful that you liked our services .Hope you give us another opportunity to restore your faith in our services. We look forward to welcoming you again.
par un voyageur
Publié le 26 sept. 2022 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 15 août 2022 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 31 juill. 2022 sur Hotels
par un voyageur
Bain tourbillon
Publié le 3 août 2021 sur HotelsBain tourbillon qui ne fonctionnais pas. Désappointé
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2021 par Shirley, Gestion de l’hôtel
We would like to thank you for taking the time to complete our online survey. Feedback from our guests is very important to us and your input helps with our continuing efforts to provide excellent service and a great stay.
I apologize, but our hot tub is not in service still due to COVID -19
par un voyageur
Publié le 3 août 2021 sur Expedia
En arrivant, l'extérieur et l'escalier étaient très sales. le Wifi se déconnectait très souvent. Pour déjeuner, il n'y avait même pas de beurre.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2021 par Shirley, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel.
On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you provided to make improvements to ensure we offer an exceptional experience for our guests in the future.
I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience.
par un voyageur
Publié le 30 août 2019 sur Expedia
Gentles employes.... Need a make over of the rooms and washroom...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 août 2019 par RG, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel.
Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon!
par un voyageur
Ok
Publié le 18 juill. 2019 sur HotelsTres bien
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 juill. 2019 par Joy, Gestion de l’hôtel
We would like to thank you for taking the time to complete our online survey. Feedback from our guests is very important to us and your input helps with our continuing efforts to provide excellent service and a great stay.
Thank you so much for your business and we look forward to seeing you in the future.
par un voyageur
Publié le 4 juin 2019 sur Hotels
Old rooms but breakfast excellent and complete
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 juin 2019 par Joy, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel.
Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon!