Note fondée sur 447 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,3 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,1 Confort de la chambre
3,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur de Mont-Laurier, Qc
Publié le 12 mars 2019 sur Expedia
Le chauffage était éteint dans la chambre à notre arrivée, il faisait très froid. Couverture minces. I guess your get what you pay for...
par un voyageur
Publié le 9 août 2024 sur Expedia
The man that I seen working the night shift was extremely rude. The pool was closed, has been for months.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Paula, Thank you for sharing your feedback with us. We strive to provide excellent service to all our guests, and we apologize if we fell short of your expectations. We will use your comments to help us improve our guest experience. Natalie #team6
par un voyageur
Publié le 7 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Twyla,Thank you for the amazing rating!! Maz K.#Team6
par un voyageur
Left the light on. But not too bright
Publié le 4 août 2024 sur HotelsFloor was dirty. Bed broke. No toiletries or extra towels. Beer caps on tub. Tub not clean. Privacy was kinda nice but ac leaked on floor and I almost fell
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Michael,We are grateful for your feedback and are deeply sorry for the less-than-satisfactory experience you encountered during your recent stay with us. Your comfort and satisfaction are of utmost importance to us, and we are disheartened to learn that we fell short of your expectations.Maz K.#Team6
par un voyageur
Publié le 2 août 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 1 août 2024 sur Expedia
was a good place to stay and get rest was quiet and convenient to places around there.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Della,Your feedback means a lot to us, and we eagerly anticipate your next visit. If there is anything we can do to make your next experience even more enjoyable, please do not hesitate to let us know.Maz K.#Team6
par un voyageur
Publié le 1 août 2024 sur Expedia
The staff was either surly, or extremely helpful, there wasn't a middle ground. None of the doors have handicap buttons, and are heavy, making it very inconvenient for those with mobility issues to get in and out.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Deborah,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6
par un voyageur
Publié le 27 juill. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 27 juill. 2024 sur Expedia
Lots of restaurant choices
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Randy, Thank you, we really do love getting such positive feedback! We’re glad your experience was a good one and hope to see you again real soon. Natalie #Team6
par un voyageur
Publié le 12 juill. 2024 sur Expedia
Enjoyed our stay … thanks
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juill. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Randy,Thank you for the excellent review! We hope to see you soon.Lilith#Team6