Ratings based on 25 Guest Reviews

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3.4 out of 5
100% of guests recommend
3.7 Room cleanliness
3.6 Service & staff
3.6 Room comfort
3.3 Hotel condition
TRAVELOCITY GUEST REVIEWS
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5 out of 5
by A traveller

Posted Jun. 4, 2024 on Expedia
I have stayed 6 nights in this great hotel , it was pleasant experience especially the warmth of all staffs at Rif hotel. Thanks so much for make our stay for me and my 2 kids so comfortable. 👍
Comment from Hotel Management
Jun. 5, 2024 by A.Z The customer relations department, Hotel Management
Dear Rachid,We sincerely thank you for your kind words and positive evaluation of our hotel. We are delighted to hear that you had a pleasant stay with us and that our staff provided you with warm and attentive service. Your satisfaction is our priority, and we are thrilled to have been able to make your stay with your children as comfortable as possible.We hope to have the pleasure of welcoming you back to the Rif hotel in the near future. Please do not hesitate to contact us if you need anything during your next visit.Warm regards,
5 out of 5
by A traveller

Posted May 12, 2024 on Expedia
Comment from Hotel Management
Jun. 5, 2024 by A.Z Service Relation Client, Hotel Management
Cher client,Nous vous remercions d'avoir pris le temps d'évaluer notre hôtel avec la note parfaite de 5/5. Nous sommes ravis d'apprendre que vous avez passé un séjour inoubliable parmi nous. Votre avis est précieux pour nous et nous encourage à maintenir un service exceptionnel pour l'ensemble de nos clients.Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau dans notre hôtel très bientôt.Cordialement,
1 out of 5
by A traveller

Posted Jan. 13, 2024 on Hotels
Very rubbish hotel, smoking every room nobody goes there this is rubbish hotel
Comment from Hotel Management
Jan. 15, 2024 by A.Z, Hotel Management
Cher Jaamal,Merci d’avoir pris le temps de nous laisser cette note,nous sommes navrés de n’avoir pu répondre à vos attentes. Cependant, nous aimerions en savoir plusafin de comprendre ce que nous pourrions améliorer.N’hésitez pas à nous contacter pour échanger à ce sujet.Vous demeurez le bienvenu bienvenu dans notre établissement et nous espérons que nous pourronsrépondre à vos espérances à l’occasion d’une prochainevisite à l'hôtel RIF.Bien sincèrement,
1 out of 5
by A traveller

Posted Dec. 21, 2023 on Expedia
Bad service air condition not working old furniture
Comment from Hotel Management
Dec. 22, 2023 by A.Z, Hotel Management
Bonjour,Merci d’avoir laissé vos commentaires, nous nous efforçons incroyablement ici de rendre chaque expérience client agréable et nous sommes vraimentdésolés de ne pas avoir été en mesure de répondre à vos attentes cette fois.Merci aussi d'avoir apporté ce problème à notre attention et nous vous assurons que cela sera réglé au plus vite.Cordialement
5 out of 5
by A traveller

Posted Oct. 12, 2023 on Hotels
Comment from Hotel Management
Oct. 23, 2023 by A.Z, Hotel Management
Bonjour,Toute l'équipe de l’Hôtel Rif vous remercie pour votre message. Nous nous réjouissons de savoir que vous avez apprécié notre hôtel, ainsi que nos services.Nous espérons vous revoir très bientôt.Bien sincèrement.
4 out of 5
by A traveller

Posted Oct. 9, 2023 on Expedia
The staff is very helpful the restaurant is good the servers are great.
Comment from Hotel Management
Oct. 9, 2023 by A.Z, Hotel Management
Hello.Thank you for taking the time to leave this excellent comment.Our entire team thanks you for your charming words.Thanks again.Glad to see you soon.Sincerely
5 out of 5
by A traveller

Posted Aug. 11, 2023 on Hotels
Comment from Hotel Management
Aug. 17, 2023 by A.Z, Hotel Management
Bonjour Soufiane,toute notre équipe vous remercie pour cette excellente note. C'est apprécié !Au plaisir de vous recevoir très bientôt Bien Sincèrement.
5 out of 5
by A traveller

Rif excellent service

Posted Sep. 28, 2022 on Hotels
I had a small issue to start with but my room was upgraded and all the staff went out of their way to make me feel comfortable. Would definitely recommend and stay again
Comment from Hotel Management
Sep. 29, 2022 by A.Z, Hotel Management
Bonjour Cherif,Toute l'équipe de l’Hôtel Rif vous remercie pour vos aimables paroles, qui nous font savoir que nous sommes sur la bonne voie. Nous nous réjouissons de savoir que vous avez apprécié notre hôtel, ainsi que nos services et notre personnel.C'était un plaisir de vous recevoir. Nous espérons vous revoir très bientôt.A.ZLe Département relation clients Hôtel Rif Meknès
2 out of 5
by A traveller

Rif Security intimadting

Posted Sep. 17, 2022 on Hotels
Overall Hotel is nice but one member of security seemed to not like me constantly asking if I was a resident of hotel and refused me entry to hotel nightclub which I’m allowed to enter for free being a resident, I felt intimidated and unwelcome and was even threatened after complaining to hotel night manager
Comment from Hotel Management
Sep. 19, 2022 by A.Z, Hotel Management
Bonjour,Nous sommes désolés de vous savoir été contrarié par l'un de no membres de sécurité, mais nous sommes aussi ravis que vous avez encore une fois prolongé votre séjour à l'hôtel Rif se qui signifie que vous avez bien apprécié nos prestations et servicesCordialement
3 out of 5
by A traveller

Posted May 24, 2024 on Expedia
Comment from Hotel Management
May 25, 2024 by A.Z Le département relation client, Hotel Management
Bonjour ABDELAZIZ, merci d'avoir partagé votre avis avec nous. Nous sommes ravis de recevoir une note de 3 sur 5 de votre part. Vos commentaires sont importants pour nous dans notre quête d'amélioration continue de nos services. Si vous avez des suggestions sur la façon dont nous pourrions nous améliorer et mériter une note plus élevée à l'avenir, n'hésitez pas à nous le faire savoir. Merci encore pour votre retour d'expérience."Bien cordialement