Note fondée sur 868 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,8 sur 5
100 % des clients le recommandent
2,6 Propreté de la chambre
3,1 Service et personnel
2,9 Confort de la chambre
2,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 déc. 2022 sur Expedia
Beaucoup trop cher, et malpropre!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 déc. 2022 par Thank you for your review. , Gestion de l’hôtel
I will inform housekeeping and management on the cleanliness of room. As for the price you went through a 3rd party we don't control the pricing.
1 sur 5
par un voyageur

À éviter si possible

Publié le 16 nov. 2022 sur Hotels
La chambre dégage une odeur de malpropreté. Un tapis vraiment sale. Moisissure un peu partout dans la toilette. Le téléviseur ne fonctionne pas. Ce n'est pas un déjeuner, mais plutôt un *coffee cake dans un emballage et pour le café il n'y a pas de vrai lait ou crème
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 nov. 2022 par ABVI, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. Sorry you have had a few issues with your room. Step are being taken to fix the issues. Wish I had known about TV we do have maint on staff to fix. As for "Lunch" we do not have. It is Coffee or Tea with non dairy cream and sugar. Our "TO GO" bags are switched around so it is either donuts, Danishes or coffee cakes, with a granola bar and orange slices. Yes we do not do Fresh Milk but most of the time we do have little creamer shots but stores have been out for our order. Sorry.
1 sur 5
par un voyageur de Québec

Publié le 11 mars 2020 sur Expedia
Quand nous avons constaté l'état de la chambre, nous sommes juste parti
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mars 2020 par Jaclyn, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 déc. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 janv. 2020 par JACLYN, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
3 sur 5
par un voyageur

sejour de travail

Publié le 28 sept. 2019 sur Hotels
hôtel dont les chambres sont un peu vieillotte
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2019 par General Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Thierry, Thank you for your recent feedback. We're very sorry that our rooms did not meet your expectations. Despite the inconvenience, we hope you were able to get a good night's sleep. Should your travels bring you back to the area, please consider giving us another opportunity to deliver the exceptional experience we're known for.
5 sur 5
par un voyageur de Kissimmee

Publié le 28 oct. 2024
Definitely a great stay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 oct. 2024 par ABVI, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. Have a great day
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2024 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Thank you for your kind review on your recent visit. We hope to see you again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par ABVI, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 sept. 2024 sur Expedia
The first thing i noticed when i walked into the room was the horrible smell. Okay, no big deal I can get past that. But as I walk to my car to grab my things I noticed how much traffic was in and out of this hotel. There are a lot of drug addicts that roam at night making it an uncomfortable atmosphere. I was even asked if I sold drugs. Moving forward, the room was out of date. Curtains in my room were broken. The rug was dirty. I never used the pool (not sure if it was even open) and I never went down to get breakfast as I was so uncomfortable the night before I just skipped on it. I left my do not disturb sign up the two days I was there so no one entered my room. I didn’t feel safe allowing them to come in when I wasn’t there. In the morning time I was woke by people banging and yelling about drugs at 730 in the morning. On the other hand, if yu just are looking for a quick night to sleep this is it. Needless to say I will not be returning to this property
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 sept. 2024 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave a review on your recent visit. We are disheartened to hear your stay was not comfortable. We are working diligently to solve the problems. Have a wonderful day.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par Jaclyn, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us