Note fondée sur 888 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,7 sur 5
100 % des clients le recommandent
2,6 Propreté de la chambre
3,1 Service et personnel
2,9 Confort de la chambre
2,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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2 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 déc. 2022 sur Expedia
Beaucoup trop cher, et malpropre!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 déc. 2022 par Thank you for your review. , Gestion de l’hôtel
I will inform housekeeping and management on the cleanliness of room. As for the price you went through a 3rd party we don't control the pricing.
1 sur 5
par un voyageur

À éviter si possible

Publié le 16 nov. 2022 sur Hotels
La chambre dégage une odeur de malpropreté. Un tapis vraiment sale. Moisissure un peu partout dans la toilette. Le téléviseur ne fonctionne pas. Ce n'est pas un déjeuner, mais plutôt un *coffee cake dans un emballage et pour le café il n'y a pas de vrai lait ou crème
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 nov. 2022 par ABVI, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. Sorry you have had a few issues with your room. Step are being taken to fix the issues. Wish I had known about TV we do have maint on staff to fix. As for "Lunch" we do not have. It is Coffee or Tea with non dairy cream and sugar. Our "TO GO" bags are switched around so it is either donuts, Danishes or coffee cakes, with a granola bar and orange slices. Yes we do not do Fresh Milk but most of the time we do have little creamer shots but stores have been out for our order. Sorry.
1 sur 5
par un voyageur de Québec

Publié le 11 mars 2020 sur Expedia
Quand nous avons constaté l'état de la chambre, nous sommes juste parti
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mars 2020 par Jaclyn, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 déc. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 janv. 2020 par JACLYN, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
3 sur 5
par un voyageur

sejour de travail

Publié le 28 sept. 2019 sur Hotels
hôtel dont les chambres sont un peu vieillotte
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2019 par General Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Thierry, Thank you for your recent feedback. We're very sorry that our rooms did not meet your expectations. Despite the inconvenience, we hope you were able to get a good night's sleep. Should your travels bring you back to the area, please consider giving us another opportunity to deliver the exceptional experience we're known for.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juin 2024 sur Expedia
A bar @ the motel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juin 2024 par Jaclyn, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juin 2024 sur Expedia
The inside of the room is clean just need add ceral or muffins breakfast options.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juin 2024 par Jaclyn, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 juin 2024 sur Expedia
It was ok for what i needed it, but the bed was rock solid and surrounding was sketchy but not horrible.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juin 2024 par Robert, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave an honest review about your recent visit. We hope to see you again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 juin 2024 sur Expedia
Outside area need some work too much speed bumps to drive through.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juin 2024 par ABVI, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 juin 2024 sur Hotels
mold growing in bathroom stall and walls and mold on ceiling
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juin 2024 par ABVI, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for taking the time to leave us feedback on your recent visit. Though we are saddened to hear the stay was not up to our mutual standard we greatly appreciate the notes on where we can improve. We strive to handle these types of situations better in the future. We hope to have another opportunity to provide you with superior service in the future. Have a beautiful day.