Note fondée sur 969 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 sur 5
92 % des clients le recommandent
4,7 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par BENEDICTE

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 sept. 2017 sur Hotels
5 sur 5
par Nelson

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 mars 2016 sur Hotels
5 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur de Garineau, Qc

Hotel tout includ

Publié le 1 févr. 2016 sur Expedia
L'hotel est très bien situé pour découvrir Melbourne à pied. L'entrée du AUSopen était à 30 minutes. Tout est inclus: déjeuners, cafés, eau, bières, jus, buanderie etc. Le seul bémol. Le lavabo de la salle de bain est tellement petit que l'eau finissait toujours à terre quand on se lavait les mains. Sinon, un très bon hotel, on y retournera sûrement.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 nov. 2024 par Meg, Gestion de l’hôtel
Thanks for the amazing review Stuart! We hope you have you back for another great stay!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 nov. 2024 par Meg, Gestion de l’hôtel
Thanks for the review Sylvain! We hope to have you back and make this a 10/10!
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 sept. 2024 sur Expedia
Actual charged price in $AU differed significantly from advertised.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2024 par Meg, Gestion de l’hôtel
Hi there Craig, We are sorry for any confusion here. I believe expedia will show prices based on the country you are booking from but we always charge Australian currency at the property. Thanks, Team Laneways
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 août 2024 sur Expedia
Great stay!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par Luisa, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your wonderful review, Kathryn! We're thrilled to hear that you had a great stay with us. We look forward to welcoming you back for another fantastic experience soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par Luisa, Gestion de l’hôtel
Thank you for the perfect score, Justin! We're delighted you had such a great experience with us. We look forward to welcoming you back soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juill. 2024 sur Expedia
Very friendly staff 😇
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 août 2024 par Gitta, Gestion de l’hôtel
Hi Dane,Awesome review!Happy to hear you love your stay, can't wait to have you back.Cheers
3 sur 5
par un voyageur

Very Friendly Staff

Publié le 20 juill. 2024 sur Hotels
Staff were very friendly, helpful and welcoming. Room corridors had a musty/mildew smell. Bed was a double even though we’d booked a queen. Parking lot was a fair walk and the breakfast was in a cafe across the road (using a prepaid voucher system). Food was nice and coffee was very good.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juill. 2024 par Laneways Team, Gestion de l’hôtel
Hey Michael!Thank you for taking the time to share your feedback with us. We love to hear that you found our staff friendly, helpful, and welcoming, and that you enjoyed the food and coffee at the cafe across the road.We are sorry for the issues you experienced during your stay. Thanks for bringing the musty smell in the corridors and the bed size discrepancy to our attention. We will be looking into these matters to make sure they are taken care of promptly.Regarding the parking and breakfast arrangements, we understand that convenience is important, and we are continuously seeking ways to improve these aspects of our guests’ experience.We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide a stay that exceeds your expectations.Best regards,