Note fondée sur 247 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 sur 5
83 % des clients le recommandent
3,8 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 oct. 2024 sur Wotif
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 sept. 2024 sur Wotif
Comfortable room, clean, friendly manager. I’d be happy to stay again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 août 2024 sur Expedia
When I called to let them know that we would be checking in really late, the owner/reception guy was very helpful. He just left our room unlocked (left key inside the room) and turn on the heater on
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 7 juill. 2024 sur Wotif
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 mai 2024 sur Expedia
Could do with some maintenance.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 mars 2024 sur Expedia
The property is convenient if you were attending a function at the premises. The room could benefit from a refurbishment. The tiny ensuite ceiling needed painting. It had brown stains and mould. There were patches on the walls in the bedroom. All walls needed painting. There were strips of forimca off the cabinetry.
2 sur 5
par un voyageur

Pictures of Norwood not up to expectation

Publié le 25 mars 2024 sur Hotels
The advertising depict a clean, modern well run conference centre and it's nothing like it. Totally run down premisses. The premises are used for housing permanent residents, that come across like being on the welfare system. This meant that there was music all night long and people coming and going. Picture missing off the wall. Garden not keep. Rooms not clean, lots of hair on the floor in the bathroom.
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 17 mars 2024 sur Wotif
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 févr. 2024 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur

A 3 night stay.

Publié le 22 janv. 2024 sur Hotels
Bed was clean and fresh. It is a case of you get what you pay for. The owner was helpful and friendly. Towels need replacing. Bathroom is only big enough for one person. Badly in need of renovations which l believe will be addressed. Noisy neighbours made sleep impossible on the last night.