Note fondée sur 592 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 21 sept. 2024 sur Wotif
Travelled for training for work, carpark was booked yet on arrival reception was closed and the call centre couldn't help with Parking space. The rooms were dirty, there was bit's of food on the bench top's and blood smeared on the mirror in the bedroom and a dirty syringe in the fan in the bathroom. The couch and bed mustve been used as a trampoline as they both had sag dents and were terrible.
I would not recommend this place to anyone, even the bed bug's had moved on.
Horror of an experience.
par un voyageur
Publié le 25 août 2024 sur Wotif
Nice and spacious, great position and perfect for a family with children
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par April , Gestion de l’hôtel
We're glad your experience at Punthill Oakleigh was positive and look forward to welcoming you back to the hotel. We appreciate you taking the time to share your experience.
par un voyageur
Publié le 12 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 sept. 2024 par Annika, Gestion de l’hôtel
Hi!Thanks for the feedback!
par un voyageur
Publié le 28 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 sept. 2024 par Annika, Gestion de l’hôtel
Hi George thanks so mcuh for leaving a great review!
par un voyageur
Publié le 23 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 sept. 2024 par Annika, Gestion de l’hôtel
Hi David,Thanks for the feedback!
par un voyageur
Publié le 14 juill. 2024 sur Wotif
Good clean apartment !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juill. 2024 par April Railton, Gestion de l’hôtel
Hello Sandra, Thank you for taking the time to leave your feedback, we hope to host your next stay in the area.
par un voyageur
Publié le 9 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 juill. 2024 par April , Gestion de l’hôtel
Thank you for reviewing your stay at Punthill Oakleigh
par un voyageur
Publié le 4 juill. 2024 sur Wotif
Not to bad. Reception closes early.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 juill. 2024 par April, Gestion de l’hôtel
We're glad your experience at Punthill Oakleigh was positive and look forward to welcoming you back to the hotel. We appreciate you taking the time to share your experience.
par un voyageur
Publié le 21 juin 2024 sur Hotels
Good location. They provide room service when requested, not every day. Staffs are friendly and helpful. Overall is good.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juin 2024 par Annika, Gestion de l’hôtel
Hi,Thank you so much for your review and we hope to welcome you back again soon.
par un voyageur
Publié le 8 juin 2024 sur Expedia
TOO MUCH TRAFFIC NOISE VERY HARD TO GET TO SLEEP AND WHEN YOU DID THE YOU WOULD BE WOKEN FROM THE TRAFFIC NOISE
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juin 2024 par April , Gestion de l’hôtel
Hi David,We apologize for the inconvenience caused by the traffic noise during your stay. Our team strives to provide a peaceful environment for all our guests, and we regret that this was not your experience. Please rest assured that we will look into ways to mitigate this issue to enhance the comfort of our guests. For now we provide guests with ear plugs. Your feedback is valuable to us, should you choose to stay with us again, we would be grateful for the opportunity to provide you with a better experience.