Note fondée sur 570 évaluations de clients

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4,4 sur 5
93 % des clients le recommandent
4,7 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 mars 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 mars 2020 par Maria, Gestion de l’hôtel
We would like to thank you for taking the time to complete our online survey. Feedback from our guests is very important to us and your input helps with our continuing efforts to provide excellent service and a great stay. Thank you so much for your recent stay and we look forward to seeing you in the future.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 juin 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 juin 2024 sur Expedia
A bit of a muck around checking in, as it was late, but the night port got sorted eventually Lovely room, and great Breakfast The day staff really friendly and helpful Would definitely stay again!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 mai 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 juin 2024 par Front Reception, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. We hope to see you again soon!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 mai 2024 sur Wotif
Great room, spa is pretty works well and beds reasonably comfortable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 juin 2024 par Accommodation & Reception, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. We hope to see you again soon!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 mars 2024 sur Wotif
Public holiday meant no breakfast.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 avr. 2024 par Accommodation & Reception, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our property. We will be using the feedback you provided to make improvements to ensure we offer an exceptional experience for our guests in the future.
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 mars 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 mars 2024 sur Hotels
A 2 night stay for a Deb ball & reunion, easily accessible to both venues, clean & up to date.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 avr. 2024 par Front Reception, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. We hope to see you again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 mars 2024 sur Wotif
I thought the property was spacious, clean and close to shops within walking distance.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 avr. 2024 par Accommodation & Reception, Gestion de l’hôtel
We would like to thank you for taking the time to complete our online survey. Feedback from our guests is very important to us and your input helps us in our efforts to providing excellent service. Thank you so much for your business and we look forward to seeing you in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 mars 2024 sur Expedia
Clean, nice large rooms, great staff.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 avr. 2024 par Reception, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. We very much appreciate and value your feedback and will share it with our team.