Note fondée sur 194 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 27 janv. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 mars 2020 par The Eminence. , Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
par un voyageur
Bel appart avec cuisine avec trop peu de vaisselle
Publié le 26 déc. 2019 sur HotelsJ'ai passé un excellent séjour dans cet appartement, grâce notamment à Jessica qui a été une personne souriante et très agréable.
Néanmoins, la belle cuisine de l'appartement était très peu équipée : un beau four, mais aucun plat allant au four, pas de cafetière, pas de saladier, pas de passoire. J'ai demandé un petit complément de vaisselle, sans succès. Aussi j'ai été obligée d'acheter du matériel de cuisine car quand on passe 3 semaines dans un appartement loué à un prix fort substantiel, c'est aussi pour se faire à manger.
Le quartier est très proche de Fitzroy où il y a d'excellents magasins, bars et restaurants et lieux à visiter.
Les trams sont nombreux à 2 pas pour aller partout et c'est très pratique.
L'immeuble où se situe l'appartement en location est très grand avec 15 appartements par étage sur plusieurs étages.
Mais l'immeuble est bien insonorisé. L'appart possède une belle terrasse, mais aucun meuble sur celle-ci, ni table, ni chaise : c'est bien dommage.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 déc. 2019 par The Eminence. , Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your feedback. We appreciate your opinion and we're going to consider your comments for further stays.
Thanks again for choose us!
par un voyageur
Publié le 16 déc. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 déc. 2019 par The Eminence. , Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
par un voyageur
Publié le 11 août 2024 sur Wotif
Great location and modern apartment.
Staff helpful and easy to checkin and out.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Building Manager Salina Shah, Gestion de l’hôtel
Dear David, Thank you for leaving us such a wonderful review. We are delighted that you enjoyed your stay. Our team will be very happy to hear your feedback. We always endeavour to put guest service and satisfaction as our number one priority and your review reaffirms the hard work we put in every day. We thank you for choosing to stay with CLLIX Hotels & Apartments and look forward to welcoming you back soon.Kind Regards,
par un voyageur
Publié le 10 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Kind Regards, Salina Shah General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Anna,Thank you for taking the time to leave a rating. I’m sorry to see that your experience didn’t fully meet your expectations. If you have any specific feedback or concerns that you’d like to share, it would be very helpful for us in making improvements.We hope to have the chance to provide a better experience in the future.
par un voyageur
Publié le 9 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juill. 2024 par Kind Regards, Salina Shah General Manager, Gestion de l’hôtel
Hi Esmi, Thank you for rating your stay with us a perfect 10 out of 10! We're thrilled to hear that you had an excellent experience.Your positive feedback means a lot to us, and we look forward to welcoming you back for another fantastic stay.
par un voyageur de Wagga Wagga
Publié le 23 juin 2024 sur Expedia
Safety within building, no one can get through main doors without their room fobs.
Only downfall, being a smoker, smoking was not permitted on the balconies as most accommodation we have stayed in, in Melbourne. You had to leave the building completely, which is not real safe for guests at night, by themselves.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juin 2024 par Kind Regards, Salina Shah General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Shellie,Thank you for your feedback regarding your recent stay with us. We're pleased to hear that you found our safety measures effective, ensuring only guests with room fobs can access the main doors.We regret to hear about your disappointment regarding our smoking policy. Please be assured that our no-smoking policy on balconies is in place to ensure the comfort and safety of all our guests, as well as to comply with local regulations. We understand this may have inconvenienced you, and we appreciate your understanding on this matter.Your comments are valuable to us as we continuously strive to improve our services and policies. Should you have any further suggestions or concerns, please do not hesitate to reach out to us directly.
par un voyageur
Publié le 16 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juill. 2024 par Kind Regards, Salina Shah General Manager, Gestion de l’hôtel
Hi Georgia,Thank you for rating your stay with us a perfect 5 out of 5! We're thrilled to hear that you had an excellent experience.Your positive feedback means a lot to us, and we look forward to welcoming you back for another fantastic stay.
par un voyageur
Publié le 10 juin 2024 sur Expedia
Property is very good, spacious, clean and well maintained. After hours checkin was very well organised and efficient.
Only issue is the noise, in a very busy street in a noisy area.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juin 2024 par Salina Shah , Gestion de l’hôtel
Hi Scott,Thank you for sharing your feedback with us. We're delighted to hear that you found our property to be very good, spacious, clean, and well-maintained. We're also glad that our after-hours check-in process was efficient and well-organized.We apologize for the inconvenience caused by the noise from the busy street. We understand that a peaceful environment is essential for a comfortable stay, and we'll explore potential solutions to mitigate the noise for our guests' comfort.We appreciate your valuable feedback, and we hope to have the opportunity to welcome you back in the future for an even more enjoyable stay.Kind Regards,Salina ShahGeneral Manager
par un voyageur
Publié le 9 juin 2024 sur Wotif
Recommended and 10stars
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juin 2024 par Salina Shah, Gestion de l’hôtel
Hi Nurul,Thank you so much for recommending us and for your fantastic rating! We're thrilled to hear that you had such an amazing experience during your stay with us.Ensuring our guests have a memorable and enjoyable stay is what we strive for, and we're delighted that we could exceed your expectations.We look forward to the opportunity to welcome you back in the future for another outstanding stay. Kind Regards,Salina ShahGeneral Manager