Note fondée sur 411 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
92 % des clients le recommandent
4,7 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par Luc

They have some plumbing reno. Smelley a little bit

Publié le 21 oct. 2017 sur Hotels
Very confort bed & great welcoming
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 oct. 2017
Thank you Luc for your review of the Canalta Melfort! You will be happy to hear that are renovations are nearly complete! We look forward to seeing you again!
3 sur 5
par Pascal de St jean sur Richelieu

Wifi nul

Publié le 3 août 2016 sur Hotels
Wifi nul !!!
5 sur 5
par un voyageur

Internet et déjeune nul

Publié le 25 juill. 2016 sur Hotels
Pour le déjeuner apret quelque jours y manquais de jus d'orange et d'omelette L'Internet est nul !!!!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 nov. 2024
Room was ready early, clean and quiet
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 nov. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Roberta,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Sheri - GM
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 sept. 2024 sur Expedia
This hotel says it has a whirl pool and pool. It does not have a pool. Rooms were clean. Breakfast area was clean and food was fine. Very disappointed in not being able to swim.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Christine,Thank you for sharing your thoughts on your stay. I can certainly understand your frustration with reading on thing yet experiencing another. I am looking into having the swimming pool, as it is listed, removed from 3rd party booking sites. We do just have the hot tub. It appears that you otherwise had a good stay. We hope to see you again soon!Sheri - GM
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Jean-Philippe,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,Sheri - GM
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Wilma,Thank you for sharing your rating with us! Sheri - GM
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 sept. 2024 sur Expedia
The room was nice and the bed was very comfortable. Also, the hot breakfast was delicious.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 sept. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Nathan,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and happy that we could be your home away from home. We hope to see you again very soon.Sincerely,Sheri - GM
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 sept. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Peter JR,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,Sheri - GM
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 sept. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Katherine,Thank you for sharing your rating with us. We hope to welcome you back soon!Sheri - GM