Note fondée sur 28 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,2 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,5 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
2,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2024 sur Expedia
This place should not be in operation
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 juill. 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 mai 2024 sur Expedia
No air conditioner, blinds are broken, the bed keeps on running down
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 mai 2024 par David, Gestion de l’hôtel
Thank you for leaving your comment.You seemed to be inconvenienced by the fact that the air conditioner was not in operation yet as the weather was not hot. We will repair the blinds you mentioned immediately.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 août 2023 sur Expedia
Bad smell
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 juill. 2023 sur Expedia
Friendly people but lacking care and maintenance of the building.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 juin 2023 sur Expedia
Strong fabreze smell obviously covering up a moldy smell.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 mai 2023 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Micheal

Publié le 4 mai 2023 sur Hotels
Very clean rooms and the owner was there when u needed hom
5 sur 5
par un voyageur

Very good stay

Publié le 29 nov. 2022 sur Hotels
It was good stay he was very attentive
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 nov. 2022 sur Expedia
My room was ~$140 (CAD) more expensive than I was quoted once I got there. One of the most frustrating things from my stay is that my entire rooms power went out multiple times due to me just using the microwave. The entire time I was in town, everyone just told me I should've booked at Sigma instead.