Note fondée sur 719 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
96 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Frederic,Thank you for staying with us. I look forward to your next visit.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 mai 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 mai 2024 par DC, Gestion de l’hôtel
Dear valued customer, thank you very much from all the team members of the comfort suites in west Memphis Arkansas.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 nov. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 nov. 2023 par General Manager Donna, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to write a review. I am glad to hear that your stay with us was a pleasant one. We use our review to help us improve to keep the guest happy. We look forward to seeing you again.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 avr. 2023 sur Expedia
Hôtel confortable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 avr. 2023 par General Manager Donna, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to write a review. We are happy that your stay with us was a good one.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 août 2024 sur Expedia
?
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 sept. 2024 par Sharon , Gestion de l’hôtel
Douglas,Thank you for staying with us.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Tameko,Thank you for staying with us. I hope you will give us another opportunity to better serve you.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 août 2024 sur Hotels
It was a very nice, comfortable hotel. The breakfast was good with a variety of options. Pool was nice also.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
John,I am delighted that you enjoyed your stay and the breakfast was to your satisfaction. Thank you for staying with us. I look forward to your next visit.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 août 2024 sur Expedia
The couch was dirty had stains and seamed like it wasn’t cleaned or dusted off! The restroom from the inside on the top of the door had mold. I definitely didn’t enjoy my stay here!!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Martha,I appreciate your feedback. My apologies that your stay was not a pleasant experience. Rest assured your comments will be shared with our housekeeping and maintenance team. I hope you will give us another opportunity to better serve you should your travels bring you to the area again.
5 sur 5
par un voyageur de Bates City

Publié le 20 août 2024 sur Expedia
Property was nice and well maintained. The staff was extremely nice and helpful
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Karla,Thank you for staying with us. I look forward to your next visit.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
La Terris,Thank you for staying with us. I look forward to your next visit.