Note fondée sur 897 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
4,1 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Déçu

Publié le 22 août 2024 sur Hotels
Hôtel choisi pour sa position à Memphis avec un roof top donnant sur le Mississippi et son style Art déco. Le style est là mais rooftop fermé sans motif apparent. WC bouché dans la chambre du début à la fin du séjour malgré plusieurs demandes à la réception, aucune intervention. Bref, des désagréments qui ont rendu ce séjour médiocre.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Adam Herrod General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you Didier for leaving us some feedback about your most recent stay with us. We hope you give us a chance in the near future to redeem ourselves. Safe travels!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juill. 2024 sur Expedia
The art deco establishment and rooms is a big wow for me. The breakfast is excellent for the price and the staff is friendly and helpful.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2024 par Adam Herrod General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you Genevieve for leaving us a 5-star review. We hope to see you again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 mai 2024 sur Expedia
Hôtel très bien situé. Personnel très agréable. Le rooftop avec vue magnifique sur le Mississippi.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 mai 2024 par Adam Herrod General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you Daniele for leaving us a 5-star review. We hope to see you again soon.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 août 2023 sur Expedia
C’est tranquille et agréable, la vue est géniale sur le toit.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2023 par Jessica Bowling, Gestion de l’hôtel
Thanks, Stephanie for your review.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juill. 2023 sur Expedia
.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2023 par Jessica Bowling, Gestion de l’hôtel
Hi Yannick, thank you for your feedback.
3 sur 5
par un voyageur

Pros and Cons

Publié le 21 sept. 2024 sur Hotels
Hu was great. It was clean, well staffed and everyone was friendly. My only issue was parking. There's no heads up that there isn't parking. When i caked and asked, after circling the block, and asked i was told to Park in front on the street until I unload my stuff and check in. The problem was there was NO available parking on the street so I went and ahead and parked across the street in a parking garage. Only to later find out that's where the parking is but i didn't get the discounted parking because I wasn't made aware of it until it was too late.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Adam Herrod General Manager, Gestion de l’hôtel
Kerry, we do apologize for the inconvenience you faced while parking at our hotel. We should have done a better job at communicating the location of the garage. We hope we can make this up to you in the future.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Adam Herrod General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you Anthony for leaving us a 8-star review. We hope to see you again soon!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Adam Herrod General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you Ronnie for leaving us a 8-star review!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 sept. 2024 sur Hotels
The beds were hard as a rock, the elevator door would keep opening and closing prolonging the ride. My room wasn't thoroughly cleaned- shower still had soap scum, table was covered in grease. Bathtub wouldnt retain water.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Adam Herrod General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you Gwynna for leaving us some feedback about your recent stay with us. This review does not represent the standards we have at the Hu Hotel and this will be handled immediately. We hope we get to serve you again under better circumstances.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 sept. 2024 sur Expedia
The hotel was very clean. The bed was very comfortable! The hotel provided free tea and coffee in the lobby which was a great perk. The hotel recommends parking at a certain garage which cost $22 tax but I would recommend parking at a different garage (Brinkley Plaza Garage, 20 S Front St) only $10 all day! Parked overnight with no issues and was only a 2 minute walk to the hotel. Otherwise the hotel staff were very kind and friendly. Great stay, would love to return if I am ever back in Memphis!